ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

غلط های ریاضیاتی بصری !

شنبه 26 آذر 1390 ساعت 12:01 PM
http://www.tabnak.ir/fa/news/210347/%DA%A9%D8%B4%D9%81-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA%E2%80%8C%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B9%DA%A9%D8%B3
پاسخ:
معلوم نیست چرا لینک ها دیگر میل به باز شدن ندارند.  
 
 
 
 
 
آمون : لینک مربوط به مطلبی است که کسی در مورد آن، چنین نظری داده است :  
 
 
 
 جهود
پنجشنبه 24 آذر 1390 ساعت 00:41 AM
سلام
دیگر عادت کرده ایم! اینجا ایران است! شب می خوابند، صبح که بیدار می شوند، قوانین جدید وضع می شود! وقتی بیدار می شوی، رادیو را باز می کنی و قوانین را گوش می کنی! دوباره وقت خواب ، باید ذهنت را خالی کنی. قوانین امروز، دیگر به درد فردا نمی خورد! مثل نماز خواندن است! نماز امروز را امروز بخوان! نماز فردا را نمی توانی بخوانی و نماز دیروز هم قضا شده!
نمونه اش در همین خبر که دوستان لینک آن را قرار داده اند! یعنی :
http://www.tabnak.ir/fa/news/210347/کشف-طرح-شگفت‌‌انگیز-باستانی-ایرانیعکس
معلوم می شود که در صبح روز نصب این مقاله، این قوانین صادر شده است:
وحله به جای وهله!
اتم کربن می تواند 5 ظرفیتی هم بشود! (من که تا کنون ندیده ام. شاید واقعا چنین چیزی بشود.)
به همین صورت، فرمول مزبور، نه آن C23H46 نوشته شده در کنار، بلکه C23H48 و فرمول آن به صورت CnH2n+2 است! فردا که از خواب بیدار می شوید، خواهید دید که قوانین عوض شده اند!
و آن پیوند مسخره کربن به کربن! فکر کرده که هر خطی را می توان کشید!
اگر گفتید منبع خبر کجاست؟!
درست حدس زده اید! همین میراث بی میراث!
در آقای سعید امامی معروف به اسلامی، در اصل دارای نام و نام خانوادگی واضحا یهودی و از اقوام یک شخصیت معروف یهودی است. این فرد، داستانی دارد که جز رئوس آن، باقی درپرده ابهام است.

و آن ستاره داوود در میدان انقلاب که بلافاصله بعد از رونمایی از میدان همینجا کامنت گذاشتم و عکس آن را هم که با موبایلم گرفته بودم، قرار دادم، بخش جالب این است که ظاهرا اولین بار من اعتراض کردم (لااقل در یکی از وبلاگ های فعلا دور از دسترس ناریا) و دومین اعتراض هم از جانب وب سایت نیک صالحی بود (فکر کنم به دو هفته نکشید) و بعدها این زنجیره به راه افتاد. حالا چرا مدعیان مبارزه با اسراییل که به این وبلاگ هم سر میزنند حتی در باب آن کامنت من، اظهار نظر هم نکردند؟! ( بله، با خودت هستم و افرادی مثل خودت! آن زبانت فقط برای این طرف دراز است؟ باقی را خودت بخوان!)
من حاضرم در همین ایستگاه مترو که بهانه شان عدم تحمل وزن است، بنایی با 100 تن وزن و ارتفاع 10 متر بالاتر از کف خیابان انقلاب هر

بنایی که لازم است قرار دهم. بی شرفها چه بهانه هایی می آورند! لازم است بگویم که من بارها داخل ایستگاه را دیده ام و حتی یکبار مرا به

حراستش هم کشانده اند!
آیا آنان که به فوکول و لاک دختران گیر می دهند و می گویند چشم برزخی!! دارند و می بینند که آتش از آن تا آسمان بالا می رود، این میدان را ندیده اند؟! آیا آنان که گوشی درجلسات فوق سری کاخ سفید دارند، چشمی بر میدانی در قلب تهران ندارند؟! چرا باید این نقش را هم در کف خیابان ها ببینیم و لگد کنیم و هم در میدانی که نام آن، «انقلاب» است؟! چرا باید همه جا این نماد را ببینیم که محاصره شده ایم؟!
حضور یک ساله این نماد را باید به اسراییل تبریک گفت؟!
بگذریم! به هر حال باید در نماد جدید هم منتظر نمادهای یهودیان بود.

راستی امروز 24 مین سالگرد تاسیس حماس مبارک بود!
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد