ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

هدفمند سازی یارانه ها و وضعیت فعلی اقتصاد

***

جمعه 25 آذر 1390 ساعت 04:04 AM
با سلام به دوستان منتقد نظر بنده:
از آنجا که بحث درست و منطقی در این کامنت گذاری امکان پذیر نیست لذا دیگه ادامه نمیدم و فقط امیدوارم زمان هر چه زودتر اثرات شگفت انگیز و پر خیر و برکت را در خصوص طرح هدفمندی یارانه ها نشان دهد. در ضمن تعجب میکنم که از طرفی مخاطبان و خوانندگان نظرات استاد در این  وبلاگ هستید و از طرفی با وجود روشنگریهای استاد در خصوص تمام تاریخ این مملکت باز به آمار و ارقام یهودساز بعضی از ساختارهای از بن یهودی این نظام اشاره میکنید؟!!من یاد گرفتم کاری به این آمارها نداشته باشم و فقط در بطن مردم دنبال این آمارها هستم. تا الان هم طبقه متوسط به پایین جامعه از این طرح راضیند و هم از پول یارانه دارند استفاده میکنند و هم مصرف انرژی شان را کنترل.(البته این اقشار قبلا هم مصرف زیادی نداشتند  و برای همین احساس میکنند که این طرح به نفعشان هست). شاید بپرسید پس چرا در کوچه و بازار همه در حال نالیدنند حتی همان طبقه متوسط!جوابش به روحیه ما ایرانیها برمیگرده . خود شما هم این روحیه را دارید و همواره در برابر این پرسش همان جوابی را میدهید که طبقه ضعیف جامعه در برابر اثرات طرح هدفمندی میدهند.
بنده هم اگر ۱۰ بار دیگه احمدی نژاد کاندیدا بشه در مقابل این حضرات باز هم به ایشان رای میدهم.اعتقاد من به ایشان از بعد از اجرای طرح هدفمندی ایجاد شد.در دور اول و دوم به ایشان رای نداده بودم و اعتقادی نداشتم.
با تشکر.آخرین کامنتم در مورد این موضوع
پاسخ:
آقای *** . پخش پول راه بدی برای رفع انواع ناداری ها و مانند گدایی با درآمد روزانه معین است که با
برانگیختن حس ترحم بیش تر در عابران، از راه ها و شگردهای نو، درآمد خود را افزایش دهد، نه از راه شرکت در ترمیم کمبودهای زیربنایی جامعه. دولت نمی تواند مانند رهگذران نازک دل به برنامه های اجتماعی موجد پیشرفت نگاه کند. چنان که برنامه هدفمندی یارانه ها در همین مدت کم بهای کالاها و خدمات همان دولت رئوف را تا ۵۰ درصد افزایش داده است چه رسد به بهای ارزاق عمومی که در شرایط بخشیدن اختیار به اتحادیه های مربوطه شاهد یک گوش بری بی رحمانه و رسمی و روزانه مردم با حمایت دولت ناظر اوضاع است.     
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد