ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

میزان حیله گری و مکاری

جهود

شنبه 19 آذر 1390 ساعت 6:45 PM
سلام.

آقا پرویز خودمونه!

http://www.7dorim.com/Tasavir/Yeshayaee.asp

mouse رو روی عکس لوگوی وبلاگ آروم آروم تکون بدید ببینید چی میشه!

در مورد پیوند دادن خواهر و مادرانگلیس و مشکل ویزا با شما موافقم ولی حساب شده باید کارکرد نه احساسی. می دونم چقدر با آمریکا و ملکه الیزابت رو به قبله خوابیده مشکل دارید ولی روی قضایا باید تامل کرد و همه جانبه حساب کرد. مبارزه باید روشن باشه نه کور. متاسفانه من فکر می کنم شما فقط به فکرحمله به هر صورتید، پس چرا خودتون به این تاریخ نویسها به شکل بنیانی حمله می کنید نه سطحی و توام با فحش و هدفتون فهماندن مطلب به مردم به شکل حقیقیه و اصلا مخاطب خودتون رو مردم قرار دادید و نه عناصر فرهنگی و تاریخی ؟ پس چرا انتظار دارید که به یک ساختمان خالی با چند نفر غیر مسلح حمله کنیم و نه منافع بلند مدت و حساس و اونها به قول معروف، ( متعذرانه، قصد توهین ندارم از این ضرب المثل) پیراهن خونین عثمان رو علم کنند؟





جان من، اصلا کامنت ها رو می خونید ؟!!



پاسخ:
جهود جان. مطلب کاملا واضح است. امروز در محدوده ای از محیط عام تمدن، از کره تا شیلی، مردم در خیابان ها پرچم آمریکا و انگلیس و اسراییل را می سوزانند. ظریفی می گفت این عکس العمل ساخت همان امریکا و انگلیس و اسراییل است، زیرا پرچم ها از  پارچه های تولید خودشان دوخته می شود و بدین ترتیب میزان فروش محصولات شان را بالا تر می برند.  اگر کمی ار خاخام فاصله بگیرید و با خود خلوت کنید میزان بی اعتمادی و نفرت جهانی از حیله گری های  آنان را در همین پاسخ به ظاهر ساده لوحانه نیز خواهید یافت.
شبات شاد  
 
 
 
 
جهود
شنبه 19 آذر 1390 ساعت 10:12 PM
ممنون! شبات خوش گذشت!

خسته شدم! بله، آتش می زنند و آن جواب ساده لوحانه هم خیلی زیرکانه است!

اما آتش می زنند، آن هم جلوی چشم آقای سفیر و اگر ماموری به کشور آنها بیاید، مثلا پوتین ها را به سوی جورج بوش ره می سپارند ولی از دیوار سفارت بالا نمی روند. موضوع این است که سفارت خانه حسابش جداست چون به اعتماد قول آدمی برپاست و حمله به آن، زیر پا نهادن عهد است. همین!
یعنی آدم زیر حرفش زاییده که نتونسته از سفارت دفاع کنه!

(ای وای ویزای من!)
پاسخ:
مامان جونم.
چه طوز میشه تابلوی  پوریمو بندازیم گردن این سوسولای خوش قول؟!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد