ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

توطئه اندر توطئه انگلیسی

بی نام

شنبه 19 آذر 1390 ساعت 2:18 PM
لازم دانستم خاطره ای از سالها پیش تعریف کنم شاید بر فضای پیش آمده در تار نگار بتواند ذره ای اثر داشته باشد ودوستان این روباه مکار را بهتر بشناسند وبه تئوریهای دوستان عزیز مانند جناب توحید وخانم حاجی زاده نیز التفاتی در حد یکی از سناریوها وشقوق ممکن داشته دگم ونفی ی با مسئله بر خورد نکنند.
در یکی از روزهای تابستان سال 1360 در معیت شهید حاج عبدالله والی (محل شهادت سیستان وبلوچستان در جبهه جهاد برای سازندگی)به نزد آقای حاج حسن شجاع (شاهد وموید انجام ترور منصور واز اعضاء فدائیان اسلام)رفتیم ایشان در محفل دوستانه ما به صراحت عنوان کردند که ترور منصور با هفت تیر ی که توسط یک افسر نفوذی شهربانی وبا ادعای دروغین سرقت از اسلحه خانه شهربانی انجام شد ولی آن هفت تیر  مستقیما" از سفارتخانه انگلیس خارج وبه دست آنها رسیده بود واین مسئله پس از ترور منصور مشخص شد.
باید در حادثه پیش آمده کمی با تاءنی ودقت حرکت کرد و نتیجه منتج به  انتفاع وضرر حاصله را در بعد مادی ومعنوی آن وزن کرد با چنین منطقی سرزنش حمله کنندگان منطقی تر می نماید واصرار بر خلف آن شائبه تقیه وهواداری ناموجه است.
در ضمن اگرآن حمله به سفارت خانه درست است  استاد اجازه بفرمایند حمله ای به تخت جمشید داشته باشیم وآن را از بن نابود وخاکش را به توبره بکشیم تا دیگر وجهی برای ادعای کسی باقی نماند وما رنج بحث وجدل با این گروه توهم زده متصل به ناتوی فرهنگی را نداشته باشیم ولی امر مسلم این است که کار از بازو بر نیاید
وبر خورد منطقی و علمی موثر ترین حربه شکست حضرات است.همانطور که اجبار فرود آن پهپاد جاسوسی بسیار زیبا تر وارزشمند تر از سقوط آن به وسیله آتشباری بود وپیروزی چند بعدی برای همه مسلمانان به همراه داشت.
استاد به نظر من زیباتر وموثر تر هم می شد با این روباه کثیف برخورد کرد به نحوی که آسیب کمتری متوجه ما می شد.
 
پاسخ:
آقای بی نام. غارت و آتش سوزی و انهدام سفارت خانه ای که ضمیمه و مرکز اصلی جریان های جاسوسی منطقه و پشتیبان دشمنان اسلام و جریان های ضد ملی است و راهروی ورودی آن فقط به روی دوستان اسراییل باز است، نزد خداوند بی اجر نمی ماند. علت اتیکت بازی موجود در باب این اصطلاحا سفارت خانه، لااقل بر من مکشوف نیست ، جز این که برخی را دچار دغدغه دریافت نکردن ویزای ورود کرده است.





نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد