ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

مبارزه با استعمار بی رحم

فریبا حاجی زاده

جمعه 18 آذر 1390 ساعت 6:10 PM
جناب سعید
اگر در مصر تنها رئیس دولت برکنار شد پس لطفا از آن حرکت بعنوان انقلاب یاد نکنید چرا که در این صورت آن حرکت تنها کودتا بوده و صحبت از انقلاب مصر و بیداری اسلامی و غیره بی معنا خواهد بود.
ضمنا در تمام این سالها انگلیسی ها بصورت غیرقانونی و تجاوزکارانه در کشور ما حضور نداشتند که اینک با روشهای غیرقانونی و با خشونت بیرونشان کنیم. چنین سیاستهای دور از منطقی تنها باعث منزوی شدن خودمان در جهان و بیشتر شدن فشار بر شانه های رنجور ملت خودمان خواهد شد. اگر شما از گرانی ناشی از تحریمها لذت می برید اگر از جنگ و برباد رفتن مملکتتان هراس ندارید اگر قلبتان از دیدن کشته شدن یا معلول شدن عزیزانتان به درد نمی آید بسم الله بفرمایید به سفارت فرانسه و روسیه بریزید و آتش بزنید.
خاطرم هست دوره دبیرستان در ایامی خاص ما را به زور به راهپیمایی می بردند و مجبور میکردند شعار مرگ بر انگلیس بدهیم! همواره به ما میگفتند اسرائیل و امریکا و انگلیس هم تراز و هم دست و ظالم و شیطان و منفور هستند!  از خودمان بپرسیم چرا در حالی که مجبورمان میکردند بگوییم مرگ بر انگلیس باز با همین کشور روابط دیپلماتیک فعال داشتیم!؟؟؟
پس لطفا فریب این بازیهای سیاسی را نخورید که سیاست ابزاری است در دست صاحبان قدرت تا به این نحو انرژی و قوای فکری و جسمی مخالفانشان تحلیل رود.
همانطور که اتکای صاحبان قدرت در دنیا بر تحمیق توده های مردم دنیاست تنها راه مبارزه با آنان نیز آگاه کردن انسانهاست و نه ترور و خشونت و انقلاب هایی که به سرعت منحرف شده و به دست خود آنان افتاده و هدایت می شود.
 
 
 
فریبا حاجی زاده
جمعه 18 آذر 1390 ساعت 6:15 PM
استاد عزیز پس از نظر شما ما به تلافی کودتای 28 مرداد و بعد از این همه سال به سفارت انگلیس ریختیم تا انتقام بستانیم!!؟؟ البته اسرائیل نیز مدعی هست در پی یک سری اقدامات تلافی جویانه و بخاطر مظالمی که در حقشان شده وارد فلسطین شده اند.
بدین ترتیب هر کسی میتواند مسئله ای تاریخ گذشته را بهانه تجاوز قرار دهد تا ببینیم چه بر سر دنیا می آید.
پاسخ:
خانم حاجی زاده فیلم نیمه مستند بسوزان را پیدا کنید و ببینید تا متوجه شوید آنان در ۴۰۰ سال اخیر چه بر سر دنیای معصوم قبایل آفریقا آورده اند بعدا برای آتش زده شدن ماشین ها در پاریس مویه کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد