ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

آقای فضلی نژاد

نگاهی به چند روز پیش

چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 2:50 PM
۳۰ مرغ جان
مطلب رو بخون و {{بیشتر}} سعی کن شاید مطلب رو گرفتی اخوی:

پیام فضلی نژاد(پژوهشگر کیهان و برنده جایزه ویژه جنگ نرم از شورای عالی انقلاب فرهنگی): وقتی روز 21 شهریور 1389 ریاست محترم جمهور در مراسم رونمایی از «منشور کوروش» حاضر شدند، ضمن آرزوی افزایش رابطه ایران با انگلیس در همه سطوح و زمینه‌های گوناگون گفتند که «این مراسم رونمایی، بیدار باش به همه حاکمان، مدیران و مدعیانی است که اگر می‌خواهند در دنیا جاویدان بمانند، راه و مسیر درست راه کوروش است.» من این سخنان را نمی‌خواهم به عنوان اعتقاد رییس جمهوری باور کنم که 6 سال پیش همه آرزویش بوسیدن دست مقام عظمای ولایت و دیدن لبخند رضایت ایشان از دولتش بوده است، اما متاسفانه خواسته یا ناخواسته، دیدار رییس‌جمهور با «ریچارد فرای» و «پریوش سطوتی» (همسر دکتر فاطمی) مقدمه ورود منشور کوروش به ایران شد و انگلیسی‌ها با امانت گذاشتن منشور، در واقع استراتژی ماسونیِ بسط باستان‌گرایی و ملی‌گرایی ایرانی را دنبال می‌کردند.
پاسخ:
آقای فضلی نژاد مهارت ویژه ای در شناخت جهت باد دارند. به گونه ای که شاید ایشان را مفسر وضعیت آب و هوا در انتهای اخبار تلویزیون ببینیم.  
 
 
 
آمون :  کامنت، در ادامه مجموعه کامنتهایی است که به نظر اهمیت خاصی ندارند و پاسخی نیز از جانب آقای پورپیرار نگرفته اند. ضمنا به نظر می رسد که این خانم پریوش سطوتی، همسر همان دکتر فاطمی دوران مرحوم دکتر مصدق باشد؛ چرا که در یک جستجوی ساده، سن او را درحدود 74 سال دیدم که ظاهرا به تازگی از لندن به تهران آمده و باقی داستانها اگر چه تمام عکسهای وی، فیلتر بود!! جل الخالق!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد