ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

حمله به سفارت انگستان در تهران

توحید

یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 07:27 AM
سلام

نظر زیر را در خبرگزاری "پارسینه"بعنوان یکی از دهها نفری که نظر گذاشتند راجع به واقعه حمله به سفارت انگلیس ارسال کردم که متاسفانه پس از 72 ساعت تائید نشد . واقعا چقدر از قرآن و بینش قرآنی و بنیان اندیشی در هراسند و چیزی جز هوچی گری و عامی گری و سطحی اندیشی نمی خواهند :

http://www.parsine.com/fa/pages/?cid=53383

http://www.parsine.com/fa/pages/?cid=53430


-----------------------------------------------------

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تُحِلُّواْ شَعَآئِرَ اللّهِ وَلاَ الشَّهْرَ الْحَرَامَ وَلاَ الْهَدْیَ وَلاَ الْقَلآئِدَ وَلا آمِّینَ الْبَیْتَ الْحَرَامَ یَبْتَغُونَ فَضْلاً مِّن رَّبِّهِمْ وَرِضْوَانًا وَإِذَا حَلَلْتُمْ فَاصْطَادُواْ وَلاَ یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ أَن صَدُّوکُمْ عَنِ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ أَن تَعْتَدُواْ وَتَعَاوَنُواْ عَلَى الْبرِّ وَالتَّقْوَى وَلاَ تَعَاوَنُواْ عَلَى الإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ  (المائده/2)

طبق آیه قرآن حتی نباید نسبت به کسانی که مسلمین را از مسجد الحرام باز می داشتند کینه ورزی کرد . این حرکت کاملا اشتباه و از سوی دشمن برنامه ریزی شده بود .

دشمنان اصلی و اهداف اصلی در لندن هستند نه چند کارگر مزد بگیر . رسانه های جهان ضمن پخش این تصاویر حقانیت خود را به مردم و اذهان جهان می قبولانند.

تمام موضوع شک بر انگیز است مثلا در خبرها خواندیم دانشجویان اسناد بدست آمده را آتش زدند !!!! آیا باید در حفظ اسناد و رسوایی کارهای پشت پرده انگلیس کوشید یا آنها را آتش زد و نابود کرد ؟!!!

خیلی راحت "دولت" می توانست سفارت انگلیس را برچیند و باعث اینگون عکس العملهایی که آب به آسیاب دشمن می ریزد نشود ولی دولت نشان داد مثل تمام این یک قرن از "ملت" عقب است و پس از ملت حرکت می کند !!!

واقعا جای تاسف است چطور سفارت کشورهای مسلمانی چون مصر را دولت از ایران بر می چیند ولی در برچیدن سفارت دشمن کاملا واضح و مبرهنی چون انگلیس این همه سال مردد است و دست به عصا ؟!!!
 
 
 
سیمرغ
یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 1:32 PM
والا من به سهم خودمان دست همه کسانی که ریختند تو سفارت انگلیس رو با احترام می بوسم. دست گلشون درد نکنه. واقعا گل کاشتند. این کاری بود که باید سی سال پیش انجام می شد. یک تودهنی و یک گوشمالی جانانه و تمام عیار. اگه کسی عظمت این کارو در نیافته، بهتره یه کم فکر کنه و مهملاتی از قماش عاقبت کار و سیاستمداری و امثال اینها را بریزه دور! اینجا کشوری است که وقتی بهش زور میگن مردم اول صبر می کنن و بعد چنان تو دهن زروگو می زنند که تا قیام قیامت یادش نره با کی طرفه! والسلام.  
 
 
 
آمون : خیلی برای من جالب بود! دو نظر دقیقا زیر هم و به این صورت!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد