ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

میزان پذیرش مطالب در حساب کشی از خود

شنبه 12 آذر 1390 ساعت 07:43 AM
http://naryna.blogsky.com/Comments.bs?PostID=22


شنبه 21 آبان 1390 ساعت 4:48 PM
آقای پورپیرا سالهاست که بر اساس حکم حق و صبر منتظر ورود شما به مباحث دوران معاصر و ظهور پهلوی و جمهوری اسلامی و تحولات آن هستم، اما هر بار بنا به ضرورتی به موضوعات پیشین رجوع می کنید، پس از شیخ نوری امیدوار بودم مبحث قاجار را تا احمد شاه به اتمام رسانید، و دست زرتشتیگری و بابیه و بهائیت و ... را رو کنید از رپورتر چی ها بگوئید و خروج احمد شاه و سید ضیاء را، و همینطور به سازندگان ایران نوئین در دوران پهلوی و جمهوری اسلامی  به طور مستقیم بپردازید.
آیا به عمر من کفاف می دهد یا نه
حق و صبر
پاسخ:
آقای فتح. سال هاست از پوریم و تبعات آن قصابی عام به صورت های مختلف مطلب و سند  می آورم و از جعلیات بی پایانی می گویم که سیمای تاریخی و فرهنگی جهان را به انواع دروغ ها آلوده است، چنان که اثار ان نزد شما هم به صورت رپورترچی ها و احمد شاه و سید ضیاء دیده می شود. آقای فتح. بینی و بین الله بفرمائیید از این قریب ۵۰۰۰ سفحه داده جدید چه گوشه ای را به صورت تمام و کمال پذیرفته اید؟!

--------------------------------------------
شالوم! شبات شاد! من هم موافقم! خودتون هم می دونید که من یکی در باب تاریخ، همه حرفای شما رو دربست می پذیرم! درسته که در باب برداشت از قرآن یه چیزهایی هست( به علت اهمیت موضوع و برگشت اون به نفس خودم و لزوم احتیاط تا جزئیات) ولی تاریخ رو که ......... !
پاسخ:
باید حوصله ها را افزایش دهید و مطمئن باشید که به خواست خدا  هیچ مطلبی ندیده گرفته نخواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد