ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

آنچه در پایان یادداشت ها دیده خواهد شد

محمد

چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 07:35 AM
استاد عزیز مشکل اینجاست که تمام محققان حوزه های غیرتاریخی نتایج تحقیقات خود را به طور طبیعی بر مبنای داده های تاریخی موجود و حاکم می سنجند و نه بر اساس تحقیقات شما. سالها زمان لازم است تا میلیونها صفحه تاریخی موجود که طی دو سه قرن کار بین المللی یهود در جهان حاکم شده ، کنار گذاشته شود. مثلا فرض کنید کسی ثابت کند تمام پیشرفتهای کنونی بشر در زمینه تلفن و کامپیوتر و ... نادرست است و باید کنار گذاشته شوند! آنگاه آیا امکان دارد تمام زندگی بشر امروزی را که بر این اساس بنا شده، کنار گذاشت و یک سبک زندگی جدید برایش تعریف کرد؟ طبیعتا خیر چون چنین کاری حتی در صورت شروع هم دست کم صد سال زمان می خواهد! مسائل فکری هم به همین صورت است. تمام داده های فکری جهان در بخش تاریخ طی دویست سیصد سال اخیر و با تلاشهای شبانه روزی دانشگاه های مسیحی و یهودی شکل گرفته و طبیعتا نصف آن مقدار زمان می خواهد تا به طور کامل روبیده شود ، تازه آن هم در صورتی که یک اقدام ملی و بین المللی برای تصفیه و کنار گذاشتن باورهای موجود آغاز شود.
لذا نمی توانیم انتظار داشته باشیم محققان حوزه های دیگر که هیچ از تاریخ نمی دانند به گونه دیگری قضاوت کنند ، بلکه برعکس ما باید از نتایج تحقیقات آنها برای مقایسه با نتایج تحقیقات شما استفاده کنیم و با کنار گذاشتن قضاوتهای کلیشه ای موجود ، ببینیم نتایج شما را اثبات می کنند یا نه که خوشبختانه در این مورد بدون اینکه خودشان هم بداننند، اثبات کردند .
 
پاسخ:
آقای محمد. مسلم این که یافته های جدید تاریخی و فرهنگی تا مدت ها نه تنها سیتاد نمی شوند، بل عامدانه آن را  ندیده و اسباب تمسخر می گیرند  و از جمله به مراجعات حتی انتقادی بنیان اندیشان به منابع غربی پوزخند می زنند و برای دلقک بازی های  خود دکور بندی می کنند. چون طرف مقابل ما غالبا مزدور است و نان و آب جاری مبسوطی در اطراف خود روان می بیند و چنین است که او بازبینی های نو را خطرناک شناسایی می کند و به دنبال راهی است که حیات را به لاشه آن مفاخرات مقوایی پیشین بازگرداند و بدین سبب نقل از منابع غربی را دلیل دوگانه و چند گانگی این تحقیقات می گویند. به خواست خداوند در فینال کامل این نوشته ها تصویری از جهان مغلوب دست ساخته های توراتی امروز عرضه خواهم کرد که اوضاع موجود را به بالماسکه ای از تصورات متمدنانه بدل خواهد کرد که اگر سایه حفاظت یهود را از فراز سر آن ها برداریم در پشت نقاب میهمانان مجلس، حتی دایناسور نیز دیده خواهد شد. نمونه این نمایه در سکوتی نمایان است که کنیسه در اطراف این تولیدات فرهنگی برقرار کرده و تقریبا هیچ شخصیت و صاحب نظر مستقل در دنیای دانشگاهی ظهور نکرده است که فرمان این سکوت را ندیده بگیرد و به دستور کنیسه بتازد. مگر این پدیده فراموش شدنی است که حوزه های مذهبی اعراب هم ماملکت ایمانهم را کنیز معنا می کنند؟! آیا انتقال کامل این نوشته ها را به نام اشخاص و عناوین دیگر به یاد می آورید که در روزنامه ها و سایت ها منتشر کردند؟  این است که می گویم آن صاحب نظران زنده و در کار، از خودی و بیگانه، تا زمانی که به شاه راه این پژوهش ها وارد نشوند، جز ابله فریب خورده ای نیستند که در بازار موهومات سرگردانند. این است که لازم می دانم پیش از پیدا شدن قرینه هایی گریخته از محبس فرهنگی موجود به تحقیقات سالم دانشگاه های غربی برای اثبات حقانیت خودمان نیز بی نیازی نشان دهیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد