ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

اثبات پوریم از دانشگاه های انگلستان

محمد

سه شنبه 24 آبان 1390 ساعت 7:57 PM
استاد عزیز. استفاده از نام آریایی در آن تحقیق انجام شده در دانشگاه پزشکی کمبریج صرفا استفاده از یک نام رایج در مورد تبار ایرانیان است. موضوع این است که اتفاقا در این تحقیق تمام مطالب شما مبنی بر مهاجر و چندگونه  بودن قومی ایرانیان کنونی به روش علمی به اثبات رسیده است. در این تحقیق با بررسی نمونه های جمجمه های انسانی کشف شده در فلات ایران طی ده هزار سال اخیر تا به امروز، مشخص شده که ایرانیان فعلی از یک گونه نژادی و کهن نیستند و چون در حال حاضر این گونه نژادی کهن را با نام آریایی می شناسند، محققان این پژوهش اعلام کردند در ایران هیچ کس آریایی نیست چون هیچ نوع تبار مشترک و کهن در میان ایرانیان کنونی وجود ندارد! این امر آشکارا نشان می دهد مردم فعلی ایران مهاجرینی گوناگون از سرزمین های اطراف اند!!
از این رو این تحقیق بسیار روشنگر و جالب است و عملا بدون این که بخواهد فرضیه پوریم را از یک منظر تازه به اثبات رسانده است!
پاسخ:
آقای محمد. اثبات وقوع قتل عام پوریم و تبعات آن ده ها دلیل بی بدیل غیر قابل تردید دارد. آلونک تحقیق داخلی ما سقف فرو ریخته و غیر قابل سکونت است و نسبت به کارکرد تحقیقات دانشگاهی غرب هم  به تر است با سوء ظن برخورد شود.  
 
 
 
آمون : در ادامه این بحث است :  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد