ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

میزان تعصبات فرق اسلامی

عزیز

دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 9:21 PM
سلام برمحقق بی نظیر جهان اسلام

سالروز خنده من بر بیخردانی که داد اتحاد بر زبانشان و طبل غدیر در دستانشان هر ساله محکم تر میکوبد و در دلشان سودای تفرقه ما را دارند مبارک باد!

azizvahidi@yahoo.com
پاسخ:
آقای عزیز. دو سه باری نوشته ام که اهل سنت در توهمات حدیث پرستانه خود پا برجا و متعصب تر از شیعیان اند و دلیل آوردم که از میان شیعیان، اهل تفحص و تنقید فرقه بازی بسیار بیش از مولوی های اهل سنت بروز و ظهور کرده اند و به  تحقیقات علامه عسکری و پورپیرار ارجاع دادم. اصل ماجرا چنین است که دسته ای پیامبر پرستی را اساس می گیرند و گروهی نیز امام پرستی را. اگر  پیروان اندیشه تسنن نیم بیش تر مسلمانان جهان را تشکیل می دهند پس انتظار این است که صاحبان تفکر نوین هم در میان اهل سنت بیش تر پیدا شود که چنین نبوده و نیست. اگر دنیای تسنن به سی دی کشف سرزمین بروز رخ داد طوفان اعتنا نداشته و به یادداشت های اسلام و شمشیر چپ چپ نگاه می کنند و با مقابله پنهان و سکوت ظاهری الازهر به مندرجات مربوط به سی دی طوفان مواجهیم و اگر سر دم داران و مدعیان هر یک از فرق اسلامی و مومنین مسلمان شبه جزیره هم در عین حال که زبان بومی شان عربی و زبان قران است ولی با این همه ما ملکت ایمانهم را کنیز معنا می کنند پس ما همگی در چنگ یهودیانی گرفتاریم که بر مناصب و مقامات فرهنگی سرزمین های اسلامی مسلط اند.  
 
 
 
عزیز
دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 11:18 PM
استاد من سنی نبودم ونیستم به لطف شما فعلا یک مسلمان بنیان اندیشم. خداوند طول عمر به شما عنایت کند.  
پاسخ:
آقای عزیز.نه سنی بودن جرم است و نه چنین خطابی درباره شما داشته ام. غرض بررسی اوضاع اشفته و کینه توزانه ای  است که به همت کنیسه  پس از جانشین قرار دادن یک بنده و خلع مقام از خداوند، بدان دچار شده ایم.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد