ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

مساعی اختفای پوریم

حمید

دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 8:56 PM
آقای مسعود سنجری عزیز

عرض بنده این بود اگر در ترکیه نیز با جعل و تحریف و دروغ یهودیان روبرویم پس باید همانند استدلال استاد در مورد ایران عامل انقطاع در ترکیه نیز خود یهودیان بوده باشند نه طوفان!!!!چون به نظر استاد هرجا جعل و تحریفی باشد دلیل بر مخفی کردن جنایتیست در حالیکه به نظر من تمام تلاش ها برای رسیدن به اهداف و برنامه ای مشخص که همان مبارزه با اسلام و قرآن و جهان عرب می باشد نه ترس از رو شدن پوریم.آیاهرکس یاهرقومی برای رسیدن به اهدافش برنامه ریزی بکند وآنرا پیاده بکند باید سریع حکم صادر بکنیم که حتما هدف از اجرای برنامه سرپوش گذاشتن روی جنایتی میباشد و هیچ هدف با نبت دیگری پشت آ ن وجود ندارد؟؟!!
بفرمایید اگر یهودیان در این منطقه این تحریفات را انجام نمی دادند چگونه با چالش پوریم روبرو می شدند؟چرا تصور شما اینه که با شکل گیری دوباره تجمع در منظقه همه ساکنان آن به این نتیجه می رسیدند که حتما کشتار جمعی انجام شده و حتما هم کار یهودیان بوده!!!!!!!در حالیکه پس از گذشت 4 قرن هیچ کس به جز استاد به این نتیجه نرسیده که ایران خالی از سکنه بوده است چه برسد به اینکه دنبال عامل آن بگردند.اگر یهودیان به دنبال اختفای پوریم هستند چرا در تورات آن را مخفی نمیکنند وانگهی چرا بصورت علنی چشن پوریم را برگزار می کنند؟ آیااین همه هزینه برای پنهان کردن آن متحمل شده اند ولی یادشان رفته دم خروس به این واضحی را مخفی کنند!!!؟
پاسخ:
آقای حمید. باز هم باید با دقت بیش تر به مطالب یادداشت ها رجوع کنید و به خصوص چند یادداشت بعد از شماره ۱۰۰ را کاملا درک کنید و به ذهن بسپارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد