ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

دعوت به صبر

محسن

یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 9:43 PM
استاد گرامی من بینی و بین الله واو به واو مطالب شما را با دقتی فراوان خواندم و تمام آنها را تمام و کمال پذیرفتم، جز بعضی از مسائل معاصر را که به نظرم در آنها حکمی کلی صادر کرده اید مثل قضیه شیخ فضل الله نوری که مدعی شدید خودش هم قلابی است چون عکس بر دار کشیدن وی مجعول است، در حالیکه یکی از خوانندگان نشان داد قلابی بودن آن عکس از ابتدا هم مستند شده بوده و نمی تواند دلیلی بر نبود نوری باشد.
ولی این بدان معنا نیست که مطالب معاصر را نپذیرفتم و البته منتظرم تا ببینم قضایای معاصر چگونه است ولی تا اینجای کار همه را پذیرفتم بی برود برگرد و البته می دانم به دلیل پوریم و ... تمام تاریخ معاصر ما هم قلابی و مجعول و ساختگی است اما در مورد بعضی از اجزای آن به نظرم احکام کلی شما قابل قبول نیست، هر چند که این اجزا تاثیری در پوریم و بنیان قضایا ندارند و کاملا قابل اغماض اند. ارداتمند. ضمنا راضی نیستم وقت عزیز خود را صرف پاسخ نویسی برای این حقیر نمایید.
پاسخ:
آقای محسن. به یاد ندارم جایی گفته و یا نوشته باشم که شخص شیخ هم قلابی بوده  است. به گمانم نباید اجازه دهید کاسه صبرتان سرریز کند، چرا که شاکله و تکیه گاه این مباحث بنیانی بر صبر و سعی در دریافت کنه ادعاهای هر مدخل، استوار بوده است.  حوصله کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد