ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نیاز یهود به اختفای پوریم

حمید

یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 4:40 PM
جناب استاد لطفا شما هم بفرمایید در ترکیه که عامل انقتاع و نبود نمایه های تمدنی طوفان نوح میباشد اربابان کنیسه وکلیسا به چه نیت وهدفی دست به جعل ودروغ و پرکردن خلا بوجود آمده زده اند؟
در ثانی بفرض محال نظریه پوریم درست باشد بفرمایید پس ازگذشت بیست قرن ازآن واقعه اگر این جعلیات صورت نمی گرفت  مردمان مهاجر به منطقه پوریم چگونه و از چه راهی پی به این جنایت می بردنند ؟یعنی اگر این تاریخ سازی ها نمی شد مردم منطقه فورا متوجه پوریم می شدند و پدریهودی ها را در میاوردند!!!؟
ثالثا اگر در بدو ورود مهاجران به ایران مساله کشتار رو
می شد چگونه مشخص می شد کار یهودیان بوده؟
ملتی که در روزگار جدید پس ازگذشت حداقل چند قرن سکونت در ایران هنوز کمترین آگاهی از محل سکونت خود ندارد هر شخصیت و آرامگاهی را برایش تعریف بکنند می پذیرد -ازکمال الملک تا کوروش-اختفا یا محو رد پوریم نه تنها هیچ لزومی ندارد بلکه کاری بس ابلهانه به نظر می رسد.
انگیزه آنها از روانه کردن عرب شمشیر بدست به ایران خالی ازسکنه کاشت بذر کینه و دشمنی در سرزمین بدون معارض و آماده ی کشت یعنی ایران بوده و می باشد. هدف اصلی تمام هزیته ها و جعلیات کثیف صورت گرفته ساختن و برآوردن تاریخ و تمدنی ضد اسلامی و ضد عربی است که با قراردادن امپراتوری ها ی ساختگی و زبان نوپای فارسی و آیین مجعول و جدید زرتشت، فرقه سازیها بنام فرق و مذاهب اسلامی و شخصیت های کفر گوی عارف نما چون خیام و حافظ و مولاهم (نه مولانا !چون حداقل مولای من نیست) جوانان این منطقه را به جنگ یاران پیامبر، زبان قرآن و دین تمدن ساز اسلام ببرند کما اینکه برده اند.
پاسخ:
اقای حمید. ساده و اسان ترین راه  اشراف نسبت به مباحث ایران شناسی بدون دروغ این است که آن ها را بخوانی و مستندها را با دقت تمام ببینی. اگر افاقه نکرد اشکالات عمده تان را از دیگران بپرسی و اگر باز هم چیزی تغییر نکرد، راه تان را به سمت همصدایی با ناریا ۲ کج کنید. پاسخ چند سئوال نخستین تان را هم خاخام می تواند با دقت تمام جواب دهد. موفق باشید.  
 
 
 
 
 
 
 
مسعود سنجری
دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 01:10 AM
آقای حمید

آیا در جایی شنیده اید که استاد فرمودند کنیسه و کلیسا در ترکیه طوفان زده با هدف سرپوش گذاشتن بر موضوع پوریم دست به جعل و دروغ زده اند؟!

اگر یهودیان در اختفا و محو رد پوریم با مانع و چالشی رودر رو نبوده اند پس به چه جهت با هیئت رسمی و آشکار این تغییرات را در مناطق پوریم زده اجرا نکردند و با عناوین باستان شناس و دانشمند این جعلیات را صورت داده و سپس در تمام جهان با سر و صدای فراوان تبلیغ کردند؟ آیا تلاش سخت این یهودیان در تاریخ نویسی جعلی برای جهانیان را نباید در راستای دفن تاریخ حقیقی و محو وقایع رخ داده از ذاکره مردم جهان تلقی نمود؟
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد