ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

پوشش زنان

رهگذر قدیمی

دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 11:41 AM
با سلام
آیا بعد از فتح مکه و قدرت مطلقه شدن اسلام در حجاز ممکن بود که زنان مومن و بخصوص زنان و دختران حضرت محمد(ص) مورد اذیت افراد هیز چشم واقع شوند؟
آیا منظور از اذیت متلک پرانی و کارهای امثال آن است که در جوامع محدود فعلی مخصوصا ایران جریان دارد؟ یا اذیت بخاطر داشتن ایمان به اسلام است؟
آیا لباس زنان غیر مسلمان در آن زمان مینی ژوپ و شلوارک و ... رایج فعلی بود تا از برای زنان مومن نحوه پوشش اسلامی تجویز گردد؟
تفاوت لباس زنان غیر مسلمان با مسلمان تا چه حدی بود که نیاز به افزایش آن برای مسلمانان باشد؟
از مجموع سوالات بالا و آنچه دوستان محترم بعنوان یادداشت نوشته اند تفکر بنده اینست که"ذالک ادنی ان یعرفن فلا یوذین» یعنی مقصد کمتر شناخته شدن و در نتیجه اذیت نشدن هست و این مربوط به زمان قبل از فتح مکه و آزار دیدن مسلمانان از سوی کفار است.خداوند رعایت حجاب مصطلح امروز و پوشاندن خود را صراحتا خطاب به زنان پیامبر می گوید.خداوند در قران  فرموده که با بندگان خود تعارف ندارد و هرچه را لازم است صریح بیان می کند.واگر لازم بود که زنان چادر سر کنند یا موهای خود را کاملا بپوشانندویا برحسب اعتقاد برخی ازحضرات شیعه و سنی همه وجود زن را نقطه ضعف و ناامن(عورت) میدانست،صراحتا بیان می فرمود و نیازی نداشت که آنرا در لفافه بپیچد چنانچه صریحا حفظ فروج را برای زن و مرد مومن بیان کرده است.الله اعلم
پاسخ:
آقای رهگذر قدیمی. اگر پوشش زنان کاملا با سلیقه و میل شما منطبق بود&  بر ایمان و باورر و گرایش تان نسبت به اسلام و یکتایی خداوند تاثیر می گذارد و آیا اسلام را باید از ماجرای حجاب و رکعت های نماز و نحوه وضو و طریقه ایستادن در صف جماعت و دستور پرهیز از روابط ربوی شناخت؟! آیا طرح این گونه جزییات، بر قولوا لا اله الا الله تفلحوا. تاثیری می گذارد.؟ این است که می گویم بازیچه یهود شده ایم که با ساخت و طرح ابهامات، ابلهانه قصد رخنه در ایمان به اسلام را دارند و این است که عرض می کنم به قرآن و خداوند سئوال ندهیم تا دکان یهود بی مشتری و بی رونق بماند.  
 
 
 
آمون : اگر چه تازه رسیده ام و بینهایت خسته و خواب آلود، ولی همین نکات باریک است که اینترنت را مهمتر از شام می نماید!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد