ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

گوشت گاو

نصراصفهانی

یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 11:37 AM
سلام استادخسته نباشید وتبریک وقبولی طاعات وعبادات شما دراین ماه پر برکت .

«در اسلام جز خوک و لاشه مرده هر حیوانی و نیز گوشت حیواناتی که بدون »
1پس گوشت سگ وخرس کفتار گرگ راکن کا نگورو غیره حلال است ؟
2- استاد دراین دو قرن اخیر گوشتهای بسیاری از دام وطیور نظیر گاوهای اسر ائیلی واروپایی الوده بع انگلها وبیمارهای گوناگون می باشند . که دربیشتر موارد اعث مرگ ومیر انسانهامی شود . براساس علم پزشکی هم خوردن گوشت گوساله باعث تاثرات منفی در خلق وخوی نسانها می شود .. ..
بنظر شما نمی شود خوردن این غذای یهودی سامری را محدودکنیم چنانکه درقران هم اصل نخوردن گوشت خوک بخاطر تولدید میکروبهای وانگلهایست که دراین گوشت وجو د دارد . شاید در زمان رسول اکرم گوشتهای گاوها وگوساله عاری ازمیکروب بوده است ودرقرانایاتی برای منع خوراک انهاوجو نداته ولی امروز بایدفکری کرد .
گوشتهای امروزی گوساله وگاو که در دین یهود تقدس ویزه دارد وباید پرسید چرا«مسلمانهادرسراسر جهان برای سلامت خود اهمیتی قائل نیستند وحاظر نیستند حداقل خوراک ان را محدود کنند »؟!
 
پاسخ:
آقای نصر اصفهانی. تمام آزمایشگاه های دنیا و توصیه های برخاسته از آن ها، اعم از دیروز و امروز و فردا، در برابر آیه ای از قرآن، تعطیل اند.


حرف های شما در باب گوشت گوساله و گاو که گویا از تورات برداشته اید نشان می دهد که در تدوین تورات های جدید، اتحادیه دام داران وابسته به کنیسه نیز دست داشته اند!!!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد