ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

ماموریت بانکها در جهان

محمدرضا نیسی
سه شنبه 21 تیر ماه سال 1390 ساعت 4:16 PM
سلام‌علیکم

استاد عزیز، گویا یادداشت اخیر چنان خواب ایادی و اذناب داخلی یهود را آشفته کرده که با لباس خواب به خیابان آمده و خود را شهره خاص و عام کرده‌اند!

نور درخشان این یادداشت چنان همه زوایا و دخمه‌های کاخ شیشه‌ای این شیطان‌صفتان را نمایان کرده که حتی به قیمت روشدن دست‌شان هم شده می‌خواهند نور درخشان حقیقت مباحث بنیان‌اندیشی را با فوت دهان خویش خاموش کنند!

===================

دولت آمریکا به تنهایی 14 هزار و 300 ، دولت ایتالیا 2450 ، دولت انگلیس بیش از 1300 و دولت اسپانیا حدود 1000 میلیارد و یوانا حدود 500 میلیارد دلار به طور مستقیم و یا با واسطه به بانک‌های یهودیان بدهکار هستند
پاسخ:
آقای نیسی. نقش مخرب بانک ها در سراسر جهان بی این که پسوند ملی و یا اسلامی ذره ای در ماموریت و ماهیت آن ها ایجاد تغییر کند، حتی در همین چند سطر یادداشت هواخوری 6 به خوبی لاعلاجی دولت و ملت های روی زمین در خدمت گزاری نامحسوس به یهودیان از طریق دریافت وام ربوی از بانک ها را علنی و ارزش یادآوری و هشدارهای قرآن را برملا می کند. به نظرم چنان می آید که درس نامه هواخوری 6 آسان ترین راه آموزش مقابله با شیوه های نفوذ عمیق دشمن است.. ضمنا نتیجه آن ای میل چه شد؟
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد