ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

سریال بازی جهت ادامه افتراق مسلمین

منصور
سه شنبه 21 تیر ماه سال 1390 ساعت 06:32 AM
با سلام خدمت جناب استاد و دوستان گرامی
بشتابید! بشتابید! فوق‌العاده!!.
ورژن جدید داستانهای کنیسه، این دفعه یزید و معاویه تبرئه می‌شوند
کیهان- 21 تیر 1390:
اخبار ادبی و هنری
تبرئه یزید در سریال عربی!
جدیدترین اطلاعات از سریال «معاویه و حسن وحسین» حکایت از تبرئه یزیدبن معاویه از قتل امام حسین(ع) در این سریال دارد.
به گزارش فارس، جدیدترین اطلاعات از سریال «معاویه و حسن و حسین» که با نزدیک شدن پخش این سریال منتشر شده، حاکی از فتنه ای بزرگ است. از جمله تبرئه یزیدبن معاویه از قتل امام حسین(ع)، ارائه صلح امام حسن مجتبی(ع) به شکل نادرست و تبرئه معاویه از نقض صلح نامه و نشان دادن برتری وی در برابر امام علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع)، یکسان نشان دادن امام حسن و امام حسین علیهما السلام با معاویه و یزید، سفید و مطهر نشان دادن تصویر معاویه و یزید، تحریف و شبهه اندازی در حقایق و مسلمات شیعه و تحریف مذهب شیعه اثنی عشری و تنزل جایگاه حسنین(ع) با به تصویر کشیدن آن دو حضرت(ع) و نشان دادن آن دو امام معصوم(ع) بدون هیبت و بدون هرگونه وقار و قداست.
این سریال قرار است از شبکه mbc پخش شود و در عین حال سازندگان سریال در حال مذاکره با شبکه های مراکشی، سودانی، اردنی، فلسطینی و تونسی برای پخش این سریال هستند.
پاسخ:
آقای منصور. ظاهرا که کنیسه برای تازه و زنده نگهداشتن اصل فرقه بازی و اختلاف میان مسلمین خط سریال بازی را در دو طرف دنبال می کند که عوام بیش تری را به جای محاسبه نقش اجاره بها، که از کوه هیمالیا نیز بالاتر زده، در کوچک کردن لقمه  بزرگ ترها و شیشه شیر نوزادان، یک بار هم شاه نامه را به صورت دعوای مختار ایرانی با عرب ها بازخوانی می کنند و کینه های اندک کم جان شده را مجددا جلا می دهند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد