ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

ربای مضاعف

Alper Tabrizli
یکشنبه 19 تیر ماه سال 1390 ساعت 02:58 AM
سلام استاد , خسته نباشید
اکنون که ارزش مجازی پول ها از ارزش واقعی آن تا این حد فاصله گرفته و اقتصاد جهان تا این حد نابسامان گشته , راه رهایی از این وضعیت جز کنار گذاشتن کامل رباخواری چه می تواند باشد ؟ ؟ یهودیان که عمده منبع درآمدشان در این راه است پس نمی توانند رباخواری را به طور کامل کنار بگذارند پس چگونه می توانند این بحران را از سر بگذرانند؟ در هر صورت ناگزیر به یافتن راه حلی برای خوشان هستند چرا که در غیر اینصورت اثرات این نابخردی ها عاقبت دامن آنها را نیز خواهد گرفت!
و شاید نیز راهی نخواهند یافت و این همان وعده حتمی خداوند در قرآن باشد که می فرماید :

إِنَّمَا جَزَاء الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الأَرْضِ فَسَادًا أَن یُقَتَّلُواْ أَوْ یُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ یُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ -33 مائده

زیرا که رباخواران با خدا و رسولش می جنگند
پاسخ:
آقای Alper Tabrizl. گمان نمی کنم تاکنون در تحلیل علت و سبب بنیانی از پا افتادگی امروزین سرمایه و پول مانند یادداشت هوا خوری ۶ نوشته شده باشد. آن چه را که یهود با اسلحه بانک بر سر سرمایه داری آورد، درست مانند تکثیر و تبدیل انجیل است. یهودیان در نقب زدن به درون فرهنگ و ثروت جهان اینک ۷۵ درصد دارایی عالم را به کنیسه برده و لاعلاجی کنونی را تولید کرده اند که قریب ۶/۵ میلیارد مردم در جوامع مختلف ناگزیرند برای به دست آوردن حصه خود به جان یکدیگر بیفتند آن هم در حالی که وجوه مختلف کشتار کنندگان کنونی بر سر آب و غذا و عدالت می توانند برای تقویت خود باز هم از بانک جهانی برای خریدن سلاح وام بگیرند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد