ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

امیر توکل کامبوزیا

توحید
جمعه 17 تیر ماه سال 1390 ساعت 5:51 PM
سلام

با تشکر از مقاله عالمانه و روشنگرتان . خواستم بدانم آیا آقای ؛امیر توکل کامبوزیا؛ را می شناسید و آثارشان را مطالعه کرده اید ؟ معروف است که بزرگ ترین یهود شناس ایران بوده که تحقیقات زیادی در باره فعالیتهای یهود در جهان و بخصوص در ایران داشته و حتی معروف ترین نسخه خطی کتابش که با عنوان ؛صهیونیسم بین الملل؛ بوده توسط ساواک مصادره شده و هیچوقت چاپ نشده :

http://www.ketab.ir/HomePage.aspx?TabID=3564&Site=ketab&Lang=fa-IR&BookID=1423843

http://www.iran20.com/article.php?article_id=14920

«کامبوزیا معتقد بود که برای تحقیق در تاریخ، همواره باید نقش یهود در تحریف تاریخ را مد نظر داشت. وی، بر پنهان‌کاری و نهان‌روشی، به عنوان یکی از تاکتیک‌های یهود تاکید داشت و می‌گفت: «این قوم، خود را در لباس مردم مستتر می‌کنند و به عقیده مردم میزبانشان تظاهر می‌کنند، ولی در باطن جهود هستند.» او تمدن غرب را یهودزده تبیین می‌کرد و ریشه لیبرالیسم را در فراماسونری و یهود می‌دانست. با افشاگری در مورد یهودی‌الاصل بودن افرادی همچون محمدعلی فروغی و سعید نفیسی، تالیفات آنها را القائاتی از یهود می‌دانست. در زمانه‌ای که کمتر کسی از همکاری صهیونیست‌ها با هیتلر خبر داشت و در مورد آن سخن می‌گفت، وی از سرمایه‌داران صهیونیستی نام می برد که در به روی کار آمدن هیتلر و تقویت وی نقش داشته‌اند. کامبوزیا، هویدا، نخست وزیر وقت را یک صهونیست می‌دانست و شاه و درباریان ایران را از عوامل یهود معرفی می‌کرد. »

در ضمن آیه درج شده در مقاله مربوط به ۲۷۵ بقره است .

با تشکر و امتنان.
پاسخ:
آقای توحید. مطلبی از ایشان ندیده و نخوانده ام. معلوم نیست در حالی که مطلبی از او انتشار عمومی نیافته این همه اطلاعات درباره ریزه کاری های عقاید ایشان را از کجا کشف کرده اند.
نظرات 2 + ارسال نظر
سیاسر قاسم سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://ghasmsyasar.persianblog.ir

درباره مرحوم امیر توکل کامبوزیا ترهات واباطیل زیادی بافته اند وبه دلایلی که کاملا روشن است بویژه فرزندان وی که شمارشان زیاد هست پیرامون شخصیت کامبوزیا سخت غلو کرده اند برای آگاهی از روایت متعادلتری درباره کامبوزیا به کتاب ذیل مراجعه کنید
سیاسر قاسم-تاریخ پیدایش شهر زاهدان-انتشارات تفتان-زاهدان-۱۳۸۱

دوست عزیز !
فعلا شما لینک وبلاگی را قرار داده اید که وجود خارجی نداشت و من آن را به نام خودم ثبت کردم!
باقی بقایت، جانم فدایت !

سدید جمعه 5 مهر 1392 ساعت 05:45 ب.ظ http://farhangoffice.parsiblog.com

سلام. مرحوم کامبوزیا شخصیتی است که با یک جمله ی «مطلبی از ایشان ندیده ام و نخوانده ام »قابل انکار نیست.برای شناسایی ستارگان دروغ و خیانت خیلی باید خواند و تحقیق کرد وگرنه به صرف ندانستن یک مطلب همه دروغگو از آب درمی آیند.جناب سیایرقاسم هم اباطیل بافته اند. بعضی از فرزندان مرحوم کامبوزیا که من شخصاً آن ها را می شناسم آدم های درستی هستند. زمانی در اداره کل آموزش و پرورش یسیتان و بلوچستان در زاهدان خدمت می کردم و یکی از دختران آن مرحوم مربی پرورشی توانمندی بودند و هم اکنون در یکی از دانشگاه های تهران مشغول خدمت هستند و اخیراً که ایشان را چند لحظه ای با استادم دکتر قبادی زیارت کردم، همچنان محجوب و ارزشی باقی مانده بودند و این نشانگر اصالت خانوادگی است. موفق باشید!

سلام دوست عزیز. اینجا محل خصوصی آرشیو کامنتهای وبلاگ آقای ناصر پورپیرار است. عبار بعد از «پاسخ:» از از ایشان است. لینک وبلاگ شان هم ذیل صفحات وبلاگ و بخش پیوندها و روزانه ها موجود است. شما هم بد نیست در مورد آنوسی ها و پوریم که مفصل در این وبلاگ بدانها پرداخته شده است مطالعه بفرمایید. روزگار انسانها را عوض می کند. صداقت و محجوبیت و ارزشی بودن ایشان را بهتر است یک بار دیگر محک بزنید و مثلا از طوفان نوح و نیمه کاره بودن تخت جمشید به گواهی سازمان نظام مهندسی و یا مجموعه یادداشت های قلم و دیگر مداخل عمده موجود در این وبلاگ بپرسید. موید و منصور باشید. /آمون/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد