ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

احمد تفضلی و منوچهر اقبال

امیر
شنبه 4 تیر ماه سال 1390 ساعت 09:12 AM
جناب پور پیرار
به تازگی و در حین مطالعه بر روی موضوعی دیگر،  به مطلبی در مورد "احمد تفضلی" و انتشار یادداشتهایی منسوب به دکتر "منوچهر اقبال" تحت عنوان کتاب "سه هزار سال دروغ در تاریخ ایران" توسط ایشان برخوردم. این مطالب در وبلاگی به آدرس http://zartosht3000.persianblog.ir وبا اسم مستعار "آشموغ راهیافته" آمده است. هر چه تلاش کردم در اینترنت نشانی از کتاب مذکور پیدا نکردم اما طبق نوشته های نویسنده وبلاگ، نظریاتی در مورد ساختگی بودن دین زرتشت در آن  آمده است که با نظریات جنابعالی در مواردی مطابقت می کند. مطالبی هم که باور آنها برای من سخت است از جمله مکاتبات منوچهر اقبال با اینشتین در مورد دین اسلام و تشیع در آنجا ذکر می شود.
می خواستم نظرتان را در مورد محتوای کتاب بدانم و اینکه آیا شما به کتاب فوق دسترسی دارید.
از توجه شما متشکرم
پاسخ:
آقای امیر. آن چه برایم مسلم است این که هم ولیان و هم اقبال تاریخ تمدن دست نوشته یهودیان را نمی پذیرفتند و عجیب است که هر دو کاملا زود هنگام و ناگهانی ره سپار دیار عدم شدند. برای بنیان اندیشان توسل به داده ها و معتقدات هردوی آنان نقض غرض است زیرا به همان منابع مکتوب و اشخاصی متوسل اند که هرگز وجود نداشته اند.
نظرات 1 + ارسال نظر
آزاد رشیدی جمعه 30 آبان 1393 ساعت 10:23 ب.ظ

جناب آقای پور پیرار با سلام . خواستم بدونم از کجا می تونم به فایل PDF کتاب " سه هزار سال دروغ در تاریخ ایران " دسترسی پیدا کنم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

با چنین کتابی آشنا نیستم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد