ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نام فامیلی رئیس جمهور

هه هه
سه شنبه 30 فروردین ماه سال 1390 ساعت 5:20 PM
ماجرای تغییر نام خانوادگی رئیس جمهور از زبان حاج داوود
داوود احمدی نژاد در گفتگویی مشروح با ویژه نامه نوروزی "شما"-ارگان موتلفه اسلامی- به بیان دیدگاههای خود پرداخته است که درقسمتی از  این گفتگوی خواندنی امده است :

*یکی از نکاتی که وجود دارد هم خیلی جالب بود هم اینکه شما بالاخره برادر رئیس جمهور هستید از طرفی مدتی هم در دفتر ایشان به عنوان چشم ایشان حضور پررنگی داشتید و طبیعتاً مناسبات دیگری هم دارید. کلامتان و حتی چهرتان هم شباهت دارد ما اگر اجازه بفرمایید دو سه تا سؤال حاشیه ای توی این زمینه ها داشته باشیم . هم در کلام شما و هم کلام رئیس جمهور محترم از کلید واژه های اصلی امام (ره) زیاد استفاده می شود . مثل تفاوت امت با ملت، مثل مستضعفین و ... می خواهم ببینم که مطالعه نسبت به صحیفه نور آیا یک برنامه منظم در برنامه شما و اگر خبرهم دارید در برنامه رئیس جمهور هست یا این آثار همان دوران حضور امام (ره) در جامعه است؟

من از قبل از انقلاب هم، همیشه جریان شناسی می کردم. می گویم اگر انسان بصیرت نداشته باشد، دشمن را نشناسد، شیطان او را نابود خواهد کرد فلذا همیشه حرکت جامعه را رصد می کنم. این نیست که همیشه صحیفه بخوانم . همه فرمایشات امام را رصد می کردم، همه گفتارهای مقام معظم رهبری را نیز رصد می کنم تا بدانم که تکلیفم در هر مقطع چیست.

*من شنیده بودم که رئیس جمهور روزی چند صفحه صحیفه نور می خوانند. یک همچین چیزی خبر دارید ؟
نمی دانم اطلاع ندارم.

* . یکی از جنجالهایی که در ایام انتخابات انجام دادند سرنام خانوادگی شما بود . ما یک سابقه ای در حزب مؤتلفه داشتیم. آن هم مسائل مربوط به حاج آقای عسگر اولادی بود ماجرای مفصلی که دارد انتهای فامیلی شان کلمه مسلمان دارد گفتند ایشان یهودی الاصل است. یک همچین بازی را هم سر فامیلی شما سر آن صفحه آخر شناسنامه-ای که نشان داده شده بود در آوردند ، من از یکی از همسایگان دوران طفولیت شما سؤال کردم که شما رفت و آمد خانوادگی داشتید ، چیزی یادتان می آید؟ سوابق خیلی روشنی برای ما گفتند . منتها اینکه جواب داده نشده در افکار عمومی فکر می کنم که اگر صلاح می دانید توضیح بفرمائید؟

در جمهوری اسلامی ایران نیز بعد از انقلاب اعلام کردند که هر کسی فامیلی اش مشکل دارد و یا خوشش نمی آید بیاید عوض کند. پدرم خوشش نمی آمد از آن فامیلی لذا به واسطه اسم خودشان فامیشان را گذاشتند احمدی نژاد.
http://www.jahannews.com/vdcjotev8uqem8z.fsfu.html

هه هه حالا به تغییر فامیلی اشاره کرده اما اینکه چه فامیلی رو انتخاب کرده نگفته به راستی چرااااااااا؟
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد