ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

ضجه و مویه

رضا
یکشنبه 21 فروردین ماه سال 1390 ساعت 6:43 PM
انچه مسلم است روش اقای پورپیرا منجرب به ایجاد اتحاد که نمی شود بلکه باعث تفرقه و ایجاد کدورت نیز می گردد.یکی از دوستان میگفت این اطلاعات ارائه داده شده از طرف پورپیرار در زمینه تاریخ را اگر درست فرض کنیم بازهم نمی توان آن نتایجی را که می گوید از آن بدست آورد و تنها بهتر بسوی اهداف تفرقه جویانه یهود در بین مسلمانان پیش می رویم.
در جمعی دیگر ادعا می شد که این اطلاعات نتایج تحقیق و تفحص نیست که بلکه از طریق همان یهودیان در راستای اهداف جدیدشان از طریق پورپیرار منتشر می شود.
به راستی اسلام و شمشیر راهی است برای شناخت بهتر قران یا گمراهی جوانان.واقعا" که اسم با مسمایی انتخاب کرده" اسلام و شمشیر"!!!!!!
بعضی از نظرات و تفکرات آقای پور پیرار باید بیشتر مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.یادم هست در جواب یکی از کامنتهام گفته بود که اگر بخواهیم در مورد قران سوال کنیم , مصادق ایه 7 سوره ال عمران هستیم.پس بدون سوال در مورد آنها همه را قبول کرده و در غیر اینصورت گمراه هستید.خب اگه قرار باشه در مورد چیزی سوال نکرد یعنی اینکه در مورد آن نباید تفکر کرد.
اینجانب ضمن تایید بعضی از نظرات جناب آقای پورپیرار , تاکید میکنم که باید بسیار با دقت و متانت  در مورد آنها رفتار نمود وبی جهت مانند بعضی از دوستان که جوگیر شده و خود را بنیان اندیش می نامند و به هیچ صراطی مستقیم نیستند و انگار که صحبتهای جناب پورپیرار وحی منزل می باشد , عمل نکنیم.
پاسخ:
آقای رضا. بد نبود در جای ضجه و مویه و نفرین و ناله، نمونه ای از یادداشتی که مطالب شما را تایید کند، معرفی می کردید. ضمنا توصیه پذیرش دربست و بدون بهانه گیری آیات قرآن، دستوری رسیده از آسمان است، نه از جانب من. بنا بر این ارائه دهنده تاویلات و  بهانه ها و ایرادات بنی اسراییلی دنباله روی از نیات  و مقاصد عتیق نیشابوری نسبت به قرآن، هدایت این و آن به سوی ستیز با دین و کتاب خدا و سعی در جهت تضعیف جایگاه قرآن است.
به گمانم زخم شما ناشی از بررسی زبان ترکی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد