ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

افکار شیطانی یهود

صالح
سه شنبه 16 فروردین ماه سال 1390 ساعت 4:00 PM
با عرض سلام

دوست گرامی جناب نیسی

در مورد حوادث و تحولات اخیر منطقه ، درست میفرمایید که ملتهای منطقه باید از این فرصت طلایی پیش آمده با هوشیاری و آگاهی هر چه بیشتر در سرنوشت آینده کشورهای خود عمل کرده و در دام دسیسه ها و توطئه های غربیان گرفتار نگردند .
و این را هم اضافه کنیم که " تاریخ مصرف " 30 الی 40 ساله طولانی این حکومتهای بی خاصیت و دست نشانده و یا مطیع غرب دیگر به سر آمده است و تجمعات و فریادهای مردمی در میادین شهرها حرف اول را زده و تعیین کننده سرنوشت سرزمین خود و حکومتهای آتی خواهند بود و نه فریادهای دمکراسی خواهی امریکا با نام " طرح خاور میانه بزرگ و جدید " که بجز جنگ و ویرانی چیز دیگری عاید کسی نشده است و امروزه نمونه آن را در برخورد با کشور لیبی با نام حمایت از مردم (؟!) که در اصل نابودی و تضعیف همه جانبه یک کشور اسلامی دیگری است شاهد هستیم .

و حتی اگر بنا به گفته بعضی از دوستان ، این حوادث و تحولات را نوعی زمینه سازی یهود برای مهیا کردن آن هیاهوی آخر زمان سال  2012 بپنداریم ! باز هم همین " داستانسرایی " و " اعتقاد " داشتن به این موضوع از جانب قوم یهود در نابودی عالم هستی ، خود بیانگر و نشان دهنده افکار شیطانی و مخرب این قوم را نسبت به تمام مسائل هستی بشریت که در طول تاریخ نکبت بار و ننگین آنها شاهد بوده ایم میرساند . غافل از اینکه اراده الهی بالاتر و برتر از همه چیز است .
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد