ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

منبع پرچم ایران

یکشنبه 14 فروردین ماه سال 1390 ساعت 10:16 AM
نظر آیت‌الله مکارم در خصوص سیزده بدر
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پاسخ به سؤالی در خصوص روز سیزده بدر اعلام کرد: سیزده بدر ریشه شرعی ندارد و از خرافات است.
http://www.parsine.com/fa/pages/?cid=35396

ماجرای بدل یهودی ناصرالدین شاه قاجار
با گذشت زمان و بدست آوردن تبحر بیشتر در حرفه خویش، مأموریت هایی هم در تهران، بویژه هنگام مسافرت ناصرالدین شاه به خارج از تهران و حتی مسافرت های غیر رسمی به خارج از ایران به وی واگذار می شد. یکی از مهمترین مأموریت های وی، هنگام عزیمت شاه قاجار به فرانسه بود که در دهه 1880 به وقوع پیوست و بیش از یکماه به طول انجامید که یوسف بخشی طی این مدت به خاطر آنکه دشمنان از این غیبت سوءاستفاده نکنند با لباس مبدل، ظاهراً زمام امور را بدست گرفت
http://www.parsine.com/fa/pages/?cid=28288

آرم جمهوری اسلامی را چه کسی طراحی کرد؟/ چرا طراح آرم نمی‌خواهد نام و عکس او منتشر شود
او که فروردین 58 طرح آرم خود را به دفتر امام در قم فرستاد و اتود ارسالی اش، پس از تایید و تماس تلفنی آیت الله هاشمی رفسنجانی، آرم پرچم جمهوری اسلامی شد، هنرمند تهرانی الاصلی است با چهره ای جدی که دیگرحاضر نیست دراین باره سخنی بگوید. او سی سال است که دیگر هیج جا و در هیچ رسانه ای حرفی از این کارش نزده است.
گفته ها و ناگفته هایی از پرچم جمهوری اسلامی ایران

خبر آنلاین-محمدرضااسدزاده- یک مشتِ گره کرده با چندستاره، آرم تصویب شده برای جمهوری اسلامی بود. حتی اسکناس هایش هم چاپ شده بود که ناگهان آیت الله هاشمی رفسنجانی از قم زنگ می زند و دستورجمع آوری آنها را می دهد. با مخالفت آقای هاشمی، امام نیز قانع شده و آرم ارسال شده به دفتر قم را تنفیذ می کند.
http://www.parsine.com/fa/pages/?cid=35315
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد