ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

عکس های قلابی ، بیرون از شمار

حسین
شنبه 13 فروردین ماه سال 1390 ساعت 10:38 AM
با سلام.
انصافا" با استناد به این چند عکسی که مورد بررسی قرار داده اید اگر فرض را بر این بزاریم که این عکسها دستکاری شده باشند یا اصلا" ربطی هم به مشروطه نداشته باشند باز نمی توان در مورد عدم وقوع انقلاب مشروطه آنها را بعنوان یک سند قبول کرد.

همین امروزه صد اتفاق می افتد یا نمی افتد که هزار عکس فتوشاپی در رد یا تایید وقوع آن تولید می شود.

یادم است د و سه  سال پیش بود که یه رزمایش در مورد پرتاب موشکی ایران توسط سپاه انجام گرفت.از بس در این مورد عکسهای مختلف و دستکاری شده ای از هر طرف دیده شد که که اگر خودم در رزمایش نبودم ، وقوع آن را باورم نمی کردم.
پاسخ:
آقای حسین. هم کسانی که در عکس های رزمایش شما دست برده اند و هم کسانی که به نیاز  تعویض مسائل نظامی - سیاسی مشروطیت سند تصویری قلابی ساخته اند، کارشان را به منظور سرگرمی من و شما و تفریحات سالم انجام نداده اند به خصوص که سازندگان این تصاویر، همان حک کنندگان  کتیبه های قلابی  تخت جمشید و بیستون اند. ظاهرا برای گروهی درک حجم و حول ابطال کتیبه های تخت جمشید و بیستون کار آسانی نبوده است. ضمنا فراموش نکنید که فتوشاپ مال زمان مشروطیت نیست.  دنبال بهانه دیگری بگردید. این را هم بدانید که فقط چند نمونه از جعلیات تصویری را ارائه داده ام، یافتن بقیه را به خود شما می سپرم.  
 
 
 
آمون :  به نظرم جمله " یافتن بقیه را به خود شما می سپرم " یعنی بقیه را هم نگاه کنی، می فهمی دروغ است!  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد