ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

جعلی بودن و واقعیت رخ داده

محمد
جمعه 5 فروردین ماه سال 1390 ساعت 4:50 PM
استاد گرامی مثل این که مطلب مرا به درستی نخواندید یا متوجه نشدید. مدارک موجود درباره بر دار کشیدن شیخ صحیح و معتبراند و در این موضوع ذره ای تردید وجود ندارد. عکس بر دار کشیدن شیخ را هم هوادارنش ساخته اند تا از شیخ شهیدشان عکسی ارائه کرده باشند و هیچ جعلی به آن معنای مورد نظر شما وجود نداشته است. یعنی این گونه نیست که شیخی نبوده یا بر دار نرفته و تنها یک عکس ساختگی بی غرض مستند مرگ وی بوده باشد!!!
اما در مورد به توپ بستن مجلس. هنوز که جستجو نکردم ولی تردید شما در این خصوص قابل تامل است، چون براحتی می توانستند از این موضوع نیز عکسی بسازند ولی نساخته اند!!
پاسخ:
آقای محمد. شاید دوست داشته باشید بدون ارائه دلیل گمان کنید چند شاگرد مدرسه به قصد تفنن عکس شیخ را بر سر دار ساخته اند، اما مورخی که می داند کتیبه بیستون و شخصیت امیرکبیر نیز ساختگی است، باید برای جلوگیری از چنین مباحث فرعی، ضرورتا بر سر در وبلاگ اش بنویسد : ورود مدعیانی که گمان می کنند ساختن عکس جعل نیست، ممنوع! با این همه بد نیست مشغول یافتن عکسی از به توپ بستن مجلس به فرمان محمد علی میرزا شوید، که اگر نیافتید آن گاه باید قید ستار و باقر خان و مجموعه داستان های کنونی در باب مشروطه را به آب بسپارید. ضمنا آن مدارک موجود درباره بر دار کشیدن شیخ  که به قول شما صحیح و معتبراند کجا ثبت است که می گویید در این موضوع ذره ای تردید وجود ندارد. عجله کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد