ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

چند اظهار نظر سیاسی

محمدرضا نیسی
یکشنبه 29 اسفند ماه سال 1389 ساعت 5:02 PM
سلام‌علیکم

* زبان فارسى یک زبان "هندو اروپایى" است و از همه نزدیکتر زبان آلمانى را در کنار خود دارد

** تمدنى که در کشورهاى عربى مشهود است بى‌ریشه و ناپایدار است

*** به شدت با ربط دادن فارس‌ها با عرب‌ها مخالفیم و به فرهنگ و تمدن ایرانى که هزاران سال، تاریخ و دوام داشته است مى‌بالیم

**** ما اسرائیل را قابل احترام دانسته و با آن همدلى مى‌کنیم. ما مثل عرب‌ها که از قدیم‌الایام از یهودیان نفرت داشته‌اند، نیستیم

***** اظهارات تندى که گاه به گاه از بعضى مقامات ایرانى علیه اسرائیل شنیده مى‌شود، فقط حباب‌هایى براى جلب توجه و تایید کشورهاى عربى و اسلامى است

پس از احیای جشن‌های 2500 ساله و برگزاری مراسن نوروز جهانی، اکنون نوبت به تکریم رژیم نامشروع صهیونیستی و دیگر جعلیات یهود رسید. میزان نفوذ آنوسیان در وزارت خارجه را ببینید که چگونه به تبلیغ جعلیات یهود ساخته و القای تفرقه بین مسلمین می‌پردازند.

================

دو مسئول عالیرتبه وزارت امور خارجه ایران ملل عرب را "بدویانى صحراگرد" خواندند، اسرائیل را قابل احترام دانستند و 6000 نقشه را ارائه کردند که به گفته آنان "فارسى" بودن تاریخى "خلیج" را اثبات مى‌کند.

مهدى صفرى (قائم مقام وزیر امور خارجه ایران) و محمد رضایى دو مسئول وزارت خارجه ایران در گفتگو با روزنامه دانمارکى "ویک اند" ابراز عقیده کردند که "تمدنى که در کشورهاى عربى مشهود است بى‌ریشه و ناپایدار است و به دلیل اکتشاف نفت در کشورهایى همچون قطر و بحرین رخ داده است".

این دو نفر به گزارش منبع خبرى منتشرکننده مصاحبه، به شدت با ربط دادن فارس‌ها با عرب‌ها مخالفت کرده‌اند و هم چنین گفته‌اند که به "فرهنگ و تمدن ایرانى که هزاران سال، تاریخ و دوام داشته است مى بالند".

بنا بر این گزارش آنها نسبت به "اسرائیل" ابراز احترام کرده، با مسئولانش اظهار همدلى نموده و تاکید کرده اند که "اظهارات تندى که گاه به گاه از بعضى مقامات ایرانى علیه اسرائیل شنیده مى‌شود، فقط حبابهایى براى جلب توجه و تایید کشورهاى عربى و اسلامى است".

محمد رضایى و مهدى صفرى به رابطه نژادى بین "فارس‌ها" و ملل اروپایى اشاره کرده و براى این رابطه دلیل آورده‌اند که "زبان فارسى" یک زبان "هندو اروپایى" است و از همه نزدیک‌تر زبان آلمانى را در کنار خود دارد.

سخنان مسئولان ایرانى در گفتگو با روزنامه دانمارکى "ویک اند" که توسط روزنامه نروژى "داگ بلادت" نیز منتشر شده است، در چارچوب تلاش حکومت ایران براى بهبود و تلطیف چهره خویش در انظار غربیان و بویژه اروپایى ها مى‌گنجد.

بنا بر سخنان مطرح شده در این گفتگو کمک ایران به جنبش هاى مقاومت در جهان عرب، بخاطر مبارزه با غربى ها یا آن گونه که احمدى نژاد احیاناً به رخ مى کشد، به منظور کوشش در جهت نابودى اسرائیل نیست.

این دو مسئول ایرانى گفته اند که ما اسرائیل را قابل احترام دانسته و با آن همدلى مى کنیم. ما مثل عربها که از قدیم الایام از یهودیان نفرت داشته اند نیستیم.

این دو مقام وزارت خارجه ایران در مورد اظهارات ضد اسرائیلى خاطر نشان ساخته اند که ایران ناچار است براى جلب اعتماد ملل مسلمان چنین حباب‌هایى را به راه اندازد تا بتواند سکان هدایت کشورهاى اسلامى را به دست گیرد. آرزوى سیطره بر جهان اسلام با انقلاب 1979 آیت‌الله خمینى به تهران آمد و بعد از سقوط صدام حسین جان تازه‌اى گرفت.

مهدى صفرى قائم مقام وزیر امور خارجه ایران و همکارش به غربى ها نصیحت کردند که به هیاهوى اسرائیلى ها علیه نیروى اتمى ایران گوش فرا ندهند، زیرا تهران از انرژى اتمى تنها جلب احترام غرب را خواستار است.

طبق این گزارش دو مسئول برجسته وزارت امور خارجه ایران 6000 نقشه را به مخاطبان خود نشان دادند ارایه کردند و گفتند: همه این نقشه ها ثابت مى کند نام تاریخى خلیجى که اکنون در محافل عربى و غربى گاهى به نام "خلیج عرب" و غالباً به اختصار "خلیج" مورد اشاره قرار مى گیرد، "خلیج فارس" است. آنها افزوده اند: تلاش کشورهاى عربى در این زمینه با شکست روبرو مى شود.

یک پدیده رواج یافته در سالهاى اخیر در ایران اقدامات جراحى پلاستیک براى ایجاد تشابه بین خود و مردم اروپا بوده است. یک ضرب المثل فارسى مى گوید "بکش و خوشگلم کن". این را بویژه مى توان در میان ایرانیانى دید که براى خوشگل تر شدن یا به تعبیر آنها شبیه اروپایى ها شدن به جراحى بینى تن مى دهند و به اصطلاح دماغ عمل مى کنند.

از سویى لازم به ذکر است کتاب معروف ادولف هیتلر رهبر نازیست آلمان در جنگ جهانى دوم "نبرد من" به شکل وسیعى در ایران چاپ و منتشر و مطالعه مى شود.

گفته مى شود این رونق و رواج، از روحیه "خود برتر بینى" آریایى ناشى شده است که بعضى از محافل در ایران خود را منتسب به آن مى دانند.

نروژى ها، سوئدى ها و دانمارکى ها نیز خود را از نژاد آریا مى دانند و همین سبب شد که بعضى از آنان در جنگ دوم جهانى با آدولف هیتلر همکارى کنند.
 
 
آمون : احساس می کنم اخیرا بخش نظرات دیگران، بیشتر توسعه می یابد ولی چاره ای هم نمی بینم!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد