ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

یکی از نقاط افتخار برای بشریت امروز

محمدرضا نیسی
یکشنبه 22 اسفند ماه سال 1389 ساعت 11:42 PM
سلام‌علیکم


* باید بگویم که این اثر تاریخی (تخت‌جمشید) از نظر مهندسی یک نقطه‌ افتخار برای بشریت امروز است.

** در اوج اقتدار که همه عالم از اقیانوس اطلس تا شرق دور و از شمال تا جنوب تحت یک حاکمیت بوده، در منشور کوروش ظلم، برده‌داری، تحقیر انسان‌ها و چپاول حقوق ملت‌ها ممنوع شده است.

به نظرتان این گفته‌های مشعشع از کیست؟ تکریم چند باره جعلیات تاریخی یهود و ایادی آنها از سوی چه کسی در نظام جمهوری اسلامی برای چندمین بار انجام می‌شود؟

اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!


پس از اجرای شوی مبتذل مربوط به استوانه کوروش سابقا کبیر و اهدای یک باب خانه به جناب "فرای" شیاد و در راستای گفتمان ناسیونالیستی و تکریم و بزرگداشت آیتم‌های مورد علاقه ملت ناشریف یهود ار سوی دکتر احمدی‌نژاد و دار و دسته اسفندیار رحیم مشائی، قرار است جشن نوروز در تهران و تخت جمشید و با حضور سران چند کشور و به میزبانی محمود احمدی نژاد برگزار شود و ایشان به تخت‌جمشید سفر کند و  در آنجا درباره "نوروز جهانی" سخن بگوید.

مثل اینکه قرار است مقاماتی از  آذربایجان، افغانستان، تاجیکستان، ترکیه، ترکمنستان، قزاقستان و قرقیزستان در این مراسم حاضر شوند.

باهنر در این باره می‌گوید: "فتنه آینده که در حال اوج‌گیری است فتنه‌ای است که می‌خواهد از درون اصولگرایی درآید و بگوید اصولگرا است اما حوزه‌های علمیه و شریعت را قبول ندارد. این فتنه عظیم در حال شکل‌گیری است، بیان مکتب ایرانی و تفکر لیبرال در مسائل فرهنگی در همین راستا است".

جهان‌نیوز نوشته است: " آنچه که این روزها با حمایت اصلی چهره جنجالی دولت و سایر همقطارانش تحت عنوان «جشن‌های جهانی نوروز» قصد آغاز شدن دارد، شباهت‌های غیر قابل انکار و البته جالبی با جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و در ادامه با شرایط وقت کشور در هنگام برگزاری این جشن‌ها دارد.

در اینجا ذکر یک نکته ضروری است و آن اینکه تنها بهانه طاغوتیان برای پر رنگ کردن مفهوم ایرانیت در راستای بلندپروازی‌هایشان «کوروش و تخت جمشید» بود و گویا تنها بهانه امروزیان نیز برای توجه دادن افکار به مفهوم ایرانیت و جدا کردن آن از اسلامیت، «نوروز» است و البته غیر از نوروز هم بهانه دیگری در دستشان نیست.

نگاهی به شباهت‌های عجیب و غیر قابل انکار جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در دوران طاغوت و جشن‌هایی که بخشی از دولت به بهانه نوروز پشتیبان آنهاست، یک سئوال را به ذهن متبادر می کند:این جشن ها با چه انگیزه ای برگزار می‌شود...!؟ "

علی مطهری : "اینجانب هشدار می‌دهم که خطر تز مکتب ایران به جای مکتب اسلام به دلیل ضعف بینش اسلامی دنبال می‌شود و خطری است که کیان انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند."

آقای رئیس‌جمهور در پاسخ به این اعتراضات گفت: "اینکه بر روی ایران تأکید می‌کنیم، یک نوع ناسیونالیسم خودخواهی نیست بلکه یک مسئولیت و مأموریت برآمده از یک تاریخ مقاومت، ایستادگی است.

ما ملتی هستیم که در تاریخ‌مان حتی در یک مقطع کوتاه تجاوز و تحقیر سایر ملت‌ها ثبت نشده ‌و حتی در اوج اقتدار که همه عالم از اقیانوس اطلس تا شرق دور و از شمال تا جنوب تحت یک حاکمیت بوده، در منشور کوروش ظلم، برده‌داری، تحقیر انسان‌ها و چپاول حقوق ملت‌ها ممنوع شده است.

چندی پیش در سفری که به شیراز داشتم بار دیگر به تخت جمشید سر زدم و باید بگویم که این اثر تاریخی از نظر مهندسی یک نقطه‌ افتخار برای بشریت امروز است."
پاسخ:
آقای نیسی. حالا با خبر می شویم که چرا مستندهای تاریخی استاد غفوری را از چشم مردم دور نگه می دارند!
تمام این حرکات و بیانات حضرات از نظر تاریخ و در جهت بیداری فرهنگی مردم بسیار کار ساز است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد