ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

شبح 206 و میزان دانایی و اطلاعات او

۴۰۵
جمعه 6 اسفند ماه سال 1389 ساعت 6:48 PM
سلام.
شبات شاد!!
این 206 قبلا گفته بود که همه ما رو می شناسه و تمام دوستداران استاد، به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسه. بعد من گفته بودم که این 206 باید هر چی در مورد من یک نفر می دونه بنویسه( هر چی یعنی هر چی، لااقل اسم کوچیک یا خونوادگی یا حتی اون یکی اسمم که با اون کامنت می نوشتم) در غیر این صورت مادر فلانه( یعنی مادرش روسپی و خودفروش بوده است) که الان مدتیه گذشته و دستش به "هیچ" من هم نرسیده. بعد از اون، حتی به اون کامنت من هم اشاره نکرده چون "چیزی "نداره و اون بنده خدا راست گفت که این مادر ...، خودش هم یک زن و ... است.
حالا در آخرین یادداشتش نوشته:
از اسلام و شرایع آن نهراسید که آلترناتیوهایی که برای آن عرضه می شود( مسیحیت،زردشتیت،کمونیسم، سکولاریسم و ...) نیز هر کدام نواقص خود را دارندو اسلام اگر از آنها برتر نباشد، کمتر هم نیست و از پنجه در پنجه انداختن با آنها کم نمی آورد.
اولا چرا یهودیت رو ذکر نکرده؟!
دلیلش ساده است: چون اسلام و آلترناتیو های اون رو دارای نواقص معرفی کرده ولی این جهود مادر ... به دین خودش اشاره نکرده تا نشون بده چه قدر حرومزاده است. اعتقادی به نقص در جهودیت نداره. مادر هرزه حتی میگه : اگر برتر نباشد !!
دوما اشاره اون به پنجه در پنجه انداختن، من رو یاد مادرش می اندازه که خیلی پنجه ها رو تجربه کرده و کم هم نیاورده.
در ضمن اون جهود پدرسگ هم IP ارومیه داره. معلومه که اون هم مادر ... است و اصولا به همین دلیل یهودیت بر اساس مادر هست و نه پدر و این است آیین یهود، دینی که مردانش برده های جنسی و زنانش معیار ومقیاس اصالت و نجابت و عبودیت و هدایتند!
به همین دلیل به اینها اگر فحش ناموس هم بدی، هیچ اتفاقی نمی افته چون اصولا زنهاشون "حق" دارند این کارها رو بکنند و این برای اونها، مثل آشپزی و مرتب ساختن خونه جزء تکالیف و آئین خانه داری محسوب میشه! اگر بگی مادرت خیلی .... باحالی بود، درست مثل این می مونه که بگی مادرت خیلی باسلیقه بود یا آشپز قابلی بود! کلی کیف می کنند!
پاسخ:
آقای ۴۰۵. برای ارائه حقایق  نیازی به فحاشی و توهین نیست. طرف مدت ها ادعا می کرد سرفصلی در باب کج رفتاری در زندگی اجتماعی و سلوک شخصی من باز و رسوای خاص و عامم خواهد کرد. بعد هم به شهادت خودش مطالبی را که سال ها پیش در کتاب چند بگو و مگو  در باب قسمت کوچک ولی پر افتخاری از حوادث  و سرگذشت سیاسی خود نوشته بودم به مثابه کشف اسرار و نمونه افشای مجهولات از سرگذشت من کپی کرده بود! مزاحم اش نشویم زیرا چنان که پیشاپیش اشاره کردم مشغول تولید مدفوع به میزانی است که بتواند با سر در آن شیرجه زند. یقین بدانید ان چه در اطراف من شنیده اید و گفته اند، بی کم و کاست و از الف تا یای آن دروغ و مطلقا اظهار نادانی است. اگر مردم تمام جهان از جهود و غیر آن را برای یافتن یک لکه سیاسی یا اجتماعی در هستی من مامور کنند، همگی دست خالی باز خواهند گشت. زیرا بدگویی درباب من ذهنیاتی است که یا توده ای ها به تلافی ضربه هایی که از انتشارجزوه های ناریا خورده بودند به دنبال هم بسته و یا گله گوسفندان کورش و داریوش و سلطنت طلبان و قوم پرستان و دیگر ناقص عقلان دشمنان اسلام در خیال خود ساخته اند. آسوده خیال باشسد که او هیچ نمی داند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد