ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

شمه ای از وقایع پشت پرده مصر و لیبی

علیرضا
چهارشنبه 4 اسفند ماه سال 1389 ساعت 6:39 PM
آقای محمدرضا نیسی سلام

ناگفته های زیادی در مورد آن خانواده "غد شیلد" (تلفظ درست به آلمانی اینگونه است) و شاخه های آنها دارم. فقط توجه شما و دوستان را به این نکات پیرامون مسائل اخیر جلب میکنم:

پسر خوانده بن علی (تونس) در ماه می 2010، بانک به اصطلاح اسلامی زیتون را افتتاح کرد. خود بن علی اعلام کرده بود که قصد دارد، تونس را به هاب اقتصادی آفریقای شمالی تبدیل کند. حالا آنها با یک شرکتی به نام GFH وارد پروژه های مشارکتی کلان اقتصادی و سرمایه گذاری شده بودند. فقط یکی از کوچکترین آنها ساخت ساحلی به ارزش 3 میلیارد دلار برای جذب توریست بود. دیگه فکر بقیه شو بکنید! ....در یک کلام آنها انحصار آن خانواده را که مالکین رسمی بانک "بازل" (بانک مرکزی همه بانکهای مرکزی) و صاحبان بازار سرمایه آفریقا هستند را خواستند، نادیده بگیرند....و نتیجه این شد که امروز می  بینید!

راستی..تا یادم نرفته اینکه GFH هم شرکت سرمایه گذاری "بحرینی" است!!؟

اما مساله مصر، را از دیدگاه از هم پاشاندن انحصار بانکهای به اصطلاح اسلامی مصری ببینید. اگر چه عملکرد این بانکها هرگز اسلامی نبوده اما با پشتوانه ای که در عملیات بانکی از همدیگر نشان دادند، انحصار بازار نقدینگی شمال آفریقا را به شدت تهدید میکرد. به همین خاطر گروه بین الملل بحران این خانواده فرش را از زیر پا کشید!! همانطور که با مصدق خودمان و ماجرای بانک ملی همینکار را انجام دادند! ( و تقریبا هیچ کسی هم به این نپرداخته)

کسانی مثل جرج سوروس، واربرگ های این زمونه هستند و بیش از نوکری و اجرای امر صادره از این خانواده که نزدیک به 29 کاخ خصوصی سرتر از کاخ الیزه در اروپا دارند، هیچ غلطی انجام نمی دهند.  

در این عکس بیل و هیلاری کیلینتون را با "سر اویلین غدچیلد و لین فورستر (همسرش)" در فضای باز می بینید:
http://i104.photobucket.com/albums/m184/justiceinc/Clinton-RothschildMeet.jpg

اما لیبی:

از این جوانک بپرسید که انحصار بازرگانی ذغال سنگ دنیا را صاحب شده است و کسی بود که شورای قضات انگلستان را برای آزادکردن بمب گذار لاکربی که لیبیایی بود متقاعد کرد: ناتانیل غدشیلد یکی از اعضای جوان خانواده

http://cache2.asset-cache.net/xc/81285704.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF8789215ABF3343C02EA5480C967B7444633CCA07FE272F1FFBBED62122A2FE3D186369

الله سبحانه تعالی فرموده که "آرزوی برتری را که عده ای را بر عده دیگری کرده ایم نخورید" . این ثروت و این قدرت همه آزمایش است برای این که ببینیم "ایکم احسن عملا" .

با تشکر.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد