ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

فرقه بازی در اسلام

دیدگاه اخوان المسلمین
دوشنبه 2 اسفند ماه سال 1389 ساعت 1:02 PM
اظهارات سخنگوی رسمی اخوان‌المسلمین در باره‌ی دیدگاه‌های اخوان المسلمین و آینده‌ی مصر
با توجه به اینگه سایتی که این مصاحبه را منتشر نموده است دارای ارتباطات معنوی و فکری با اخوان‌المسلمین است و متعلق به جماعت دعوت و اصلاح ایران است که به عنوان اخوان المسلمین ایران تلقی می‌شود مصاحبه‌ی آورده شده قابل اعتنا می‌باشد.

دعوت و اصلاح ایران از سال 56 شروع به فعالیت نموده است و دارای شاخه‌هایی در تمامی نقاط دارای اهل سنت در ایران می‌باشد. دفتر مرکزی این تشکل دینی و سیاسی در تهران است. اساسنامه و مرامنامه‌ی جماعت دعوت و اصلاح ایران در سایت www.islahweb.org قابل مطالعه و دانلود است. این جماعت در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری از مهندس موسوی حمایت کرد.
و آدرس مصاحبه:
www.islahweb.org/html/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=3620
پاسخ:
آقای دیدگاه.این هم  یک سخن رانی بی پشتوانه و تکراری و سرگرم کننده دیگر بود. توجه شما را به پاسخ زیر جلب می کنم که پیش تر برای آقای سعید نصب شده بود.

اینک مشکل امر، خالی بودن عرصه ملی کشورهای به پا خاسته برای گزینش جانشین سیاسی در جوامع اسلامی است، که خود حاصل دراز مدت برقراری خشونت و دیکتاتوری در مدیریت این کشورها است. برگزیدگان و صاحب نظران ملل مسلمان مناسب ترین فرصت  تاریخی را پیش رو دارند که ملت های مسلمان را به خروج از قوم و فرقه بازی و تجدید حیات امپراتوری اسلامی دعوت کنند. همین جا معلوم می شود که سازندگان مذاهب در دین اسلام تا چه حد از کاربرد تفرقه انگیز و چاره ناپذیر این فرقه ها مطمئن بوده اند، چنان که امروز حتی نمی توان الگویی برای خروج از ایده های مندرج در مذاهب ارائه داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد