ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

آخرین عقب نشینی ها

حمید
پنجشنبه 28 بهمن ماه سال 1389 ساعت 01:36 AM
جناب استاد ضمن عرض سلام وخسته نباشید  ظاهرا دوستان کم لطفی کردند و بنده را عامل ایجاد تشنج وتنش معرفی کرده و خیلی سریع هم روانه ی سطل یهود کردند!! اما اگر ازین جوگیر شدن ها بگذریم  با کسب اجازه از شما ودعوت به گفتکوی بدور از هر گونه تعصب و توهین ، ابتدا خلاصه ی ادله ی شما برای اثبات پوریم در مقاله ی 104 که بارها بنده را به آن ارجاع داده اید ومن هم بارها آنرا مطالعه کرده ام ، نظری بیفکنیم و مطالبی را عرض بکنم. قبل از هرچیز اگر بخواهیم صورت مساله را دوباره مرور کنیم بطور خلاصه  اینه که 1- مسلمابراساس قرائن وشواهد انقطاع ورکودی در تاریخ این منطقه وجود دارد.2- این انقطاع پیامدها و عواقب و عوارضی را به دنبال داشته است 3- جعلیات و تحریفاتی از سوی سران کنیسه وکلیسا ازچند قرن پیش درپی این انقطاع صورت گرفته است. این معلومات اولیه ی ماست برای حل مساله یی که عامل و بانی انقطاع بوجود آمده را از ما می خواهد. حضرتعالی در مقاله ی  104 با ارائه ی 15 دلیل تاکید دارید که عامل انقطاع ، نسل کشی کامل ملتهای شرق میانه  توسط یهودیان بوده است و بنده نازل شدن عذاب الهی را عامل آن حدس زده ام. حال اگر بخواهیم دلایل ارائه شده را دسته بندی بکنیم به چهار دسته ی کلی تقسیم می شوند: دسته ی اول دلایلی که نشان ازوجود انقطاع و خاموش شدن چراغ زندگی ملتهای منطقه و دلالت بر رخدادن واقعه ای بزرگ دارد (موارد شماره 2-4-5-6-7-8) که با استناد به آنها نمی توان به عامل انقطاع پی بردبلکه فقط وجود انقطاع را اثبات می کنند. دسته ی دوم  دلایلی که  به عواقب و پیامدهای ناشی از انقطاع می پردازند (موارد شماره 3-9-11-12-13-14 ) که عامل انقطاع چه پوریم باشد وچه عذاب الهی فرقی ندارد چون این عواقب باز سرجای خود خواهند بود . دسته ی  سوم  اشاره به جعلیات صورت گرفته برای پر کردن خلا موجود (سماره 10) که می تواند مستقل از عامل انقطاع باشد زیرا امکان جعل و تحریف در هر زمان ومکانی وجود دارد ومهم اهدافی است که پشت آنها وجود دارد که شما هدف از آن را سرپوش گداشتن بر پوریم می دانید و بنده اهداف و برنامه هایی دیگر را که قبلا عرض کردم پشت این جعلیات معرفی کردم. دسته ی چهارم دلایلی که می تواند قوم یهود را بعنوان مظنون معرفی بکند یکی نقل مستقیم تورات ودیگری قدمت ودیرینگی قوم یهود که گویا جان سالم از آن واقعه بدر برده اند.(موارد 1و15) مسلما با توجه به تحریفات و دستبردن های  مکرر در آن  تورات نمی تواند سند محکمی برای استناد کردن باشد. قدمت قوم یهود نمی تواند دلیل کافی برای متهم کردن آنها باشد زیرا اعراب هم  در شرق میانه از قدمت بالایی برخوردارند وشما درجواب خارج بودن اعراب از حوزه ی پوریم را مطرح کردید در حالیکه نیزه بدستان منسوب به هخامنشیان و یهودیان هم بنا به فرمایشات شما بعداز اجرای پوریم به خواستگا ه های خودشان که خارج از حوزه ی مذکور بوده اند برگشته اند . پس اصولا قدمت قوم یهود یا هر قوم دیگری نمی تواند دلیل کافی برای متهم کردن آنها باشد.
باتوجه به موارد فوق تنها دلیل اصلی ازمیان ادله ی شما برای اثبات پوریم جعلیات صورت گرفته  توسط یهودیان می باشد  که خود جای بسی سوال است  که چگونه  شما این نتیجه گیری را کرده اید وبطور مسلم برآن پافشاری می کنید که هدف آنها از این جعلیات اختفای قتل عام پوریم است!؟ اگر هم این استدلال شما درست باشد با توجه به  فرمول ارائه شده توسط  توسط حضرتعالی که  " مراتب هر اظهار نظری ابتدا از ظن و شک شروع می شود و اگر لااقل دو نمونه دلیل اثباتی همراه خود بیاورد، آن گاه از ظن به مقام نظر بالا می جهد و اگر این پله ها به چهار و پنج رسید، تبدیل به مدخلی قابل دفاع و یا شایسته نقد می شود. "  پوریم حداکثر می تواند در مقام نظر قرار بگیرد نه اصل مسلم و غیر قابل انکار. بنده باز تاکید می کنم  تنها دلیل شما که قویا می توان به آن  پرداخت و جای بسی تامل است جعلیات صورت گرفته توسط یهودیان می باشد که مجموعه ی آنها تنها بعنوان یک دلیل قابل ارائه است وسایر دلایل به شرح فوق دلایل اثبات پوریم یا عامل انقطاع نیستند.
با  عرض پوزش از حضورتان لطفا نظرتان را بفرمایید
پاسخ:
آقای حمید. خدا را شکر که بالاخره حتی با خط زدن فله ای ادله آن مقاله، باز هم یک دلیل عمده در اثبات سعی پر هزینه یهود برای پنهان نگه داشتن ماجرای پوریم  را پذیرفته اید. حالا کاری به دسته بندی کج و کوله شما نسبت به نشانی های مندرج در یادداشت ۱۰۴ ندارم. فقط سعی کنید یک دلیل هم شما برای نسبت دادن انهدام و انقطاع هستی شرق میانه به امر الهی بیاورید. با این توجه که در شروح سیاسی کنونی از هخامنشیان تا قاجار و آن غول ها و محصولات فرهنگی که از همان دوران در ذهن ما کاشته اند هرگز نامی از پوریم نیامده است!؟   
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد