ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تحولات منطقه

صالح
یکشنبه 24 بهمن ماه سال 1389 ساعت 7:07 PM
با عرض سلام خدمت استاد و دوستان

جناب نیسی عزیز ، حوادث و تحولات سریع و غیر مترقبه اخیر تونس و بخصوص کشورمصر ! مجالی را برای دخالت غرب در ایجاد " هرج و مرج خلاق" باقی نگذاشته کما اینکه شاهد شکل گیری مسالمت آمیز این انقلاب مردمی را هستیم تا یک هرج و مرج (؟)
ثبات یک کشور مهم  هم جوار و هم مرز با اسرائیل و دارا بودن  نظام و حکومتی  سازشکار و هم پیمان (حکومت مبارک) با خواسته های رژیم صهیونیستی که در این مدت 30 سال شاهد آن بوده ایم خیلی بهتر و مفیدتر از مصری با هرج و مرج که ناامنی مرزی را برای اسرائیل بهمراه خواهد داشت ، میباشد . که اگر بخواهیم این انقلاب روز افزون مردمی را هرج و مرج ساخته و پرداخته شده غربیها بدانیم ! پس شاید ممکن است در آینده نزدیک این حوادث و رویدادها دامن گیر کشور اردن هم  شود که مرز شرقی و بسیار امن اسرائیل محسوب میشود (؟!)

استراتژی غرب و یهود در این چند ساله اخیر در ایجاد طرح " خاور میانه جدید و بزرگ " بر حسب ایجاد ساختاری حکومتها و نظامهای مطیع تر و سازشکارتر و آن هم بر اساس حفظ هر چه بیشتر امنیت اسرائیل بود که اخیراً هم با واکنشهای نظامی امریکا و اسرائیل در تضعیف مسلمانان منطقه همراه گردید و این طرح با مقاومت مردم منطقه و در راس آنها حزب الله لبنان و حماس به شکستن انجامید و با انقلاب مردمی که امروزه در کشورهای مسلمان عربی شاهد آن هستیم ، فاتحه این طرح و استراتژی خوانده شد .

شاید بتوان گفت که تنها وسیله باقیمانده در دست یهود و غرب ، فقط و فقط حربه اختلافات مذهبی و فرقه ای، این یار و یاور قدیمی قوم یهود در طول تاریخ میباشد و در این راستا گسترش و شناساندن روز افزون تالیفات استاد پورپیرار و حقایق بیان شده از جانب ایشان نقش بسیار مهمی را در بیداری و هوشیاری مسلمانان ایفا خواهد کرد تا به یاری خداوند این حربه اختلافات مذهبی و فرقه گرایی یهود ساخته به شکست انجامد .

اینک به اهمیت و حقیقت رسالتی که استاد پورپیرار در این مدت چند ساله گذشته در بازگویی و بیان حقایق تاریخی و دینی عهده دار آن هستند پی میبریم تا در این زمان و مکان مناسب ، وسیله و رهگشا و راهنمایی جهت بیداری و هوشیاری و وحدت هر چه بیشتر مسلمانان و بخصوص مردم منطقه شرق میانه  باشد .

استاد عزیز ، جا دارد تا در اینجا از زحماتی که حتی در این کهولت سنی و با تمام نابسامانیها و ناملایمات روزگار برای آشکار شدن حقایق جهت آینده و نسلی بهتر می کشید تشکر و قدردانی کرده و از دور ، دست مبارکتان را میبوسم و از خداوند منان سلامتی و اجر دنیوی و آخرت را برای شما انسان بزرگ و پاک خواستارم .  

با آرزوی سلامتی و موفقیت
پاسخ:
آقای صالح. از تعارفات شما ممنونم ضمن این که من کار عمده ای جز ادای وظیفه نسیب یه حقایق منطقه انجام نداده ام.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد