ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

امحاء اقوام

حمید
یکشنبه 24 بهمن ماه سال 1389 ساعت 00:55 AM
جناب استادضمن عرض سلام و تشکر بخاطر ارائه ی فرمول و قاعده ی راه گشایتان برای ارزیابی و سنجش مطالب که انشاء الله از آن استفاده خواهیم کرد جسارتا در مورد این فرمایش شما که فرموده اید: به این بهانه متوسل اید که چرا قتل عام شرق میانه در قرآن نشانی ندارد اما اگر از خود شما پرسیده شود چرا پوریم آسمانی مورد ادعای شما و یا لااقل کشتار بابل در قرآن ثبت نیست،
باید عرض کنم اگربه مطالب بنده مراجعه کنیم چنین سوالی که چرا قتل وعام شرق میانه در قرآن  نشانی ندارد، مطرح نشده  بلکه عین متن  نامه ی بنده  در این خصوص  بدین صورت می باشد:
... درقرآن کریم ازقوم یهود وجنایت های آنها به تفصیل وبیشترازهرقوم دیگری صحبت شده است ولی درکارنامه ی اعمال آنها ازهرنافرمانی و کج رویی صحبت شده الا ازکشتارجمعی ملتها. حداکثرکشتاری که به دست آنها صورت گرفته کشتن پیامبرانشان بوده است. اما ازهلاک شدن و ازبین رفتن ملتهای بیشماری به دست خدواند سخن بسیاررفته است...
با توجه به این مطلب عرضم این بود که اگر این قتل و عام  توسط یهودیان انجام شده بدلیل اهمیت موضوع ودامنه ی جنایت و همچنین  اختصاص آیات متعدد وبسیاری از کلام خداوند به  سرگذشت و رفتار یهودیان کمترین اشاره ای درین خصوص نمی بینیم. هرچند این را باید عرض کنم من از قرآن انتظاری شبیه کتاب تاربخ را ندارم که باید همه ی وقایع را بازگو کند اما آنچه که مسلم است یک سری از مطالب تاریخی در قرآن موجود است ودر بسیاری از موارد حتی جزئبات را هم بطور کامل شرح می دهد .خلاصه آنکه تا آنجا که از یهودیان و وقایع مربوط به آنها صحبت شده از ذکر چنین واقعه ای  خبری نیست. اما بر عکس برای حدس وگمان بنده یعنی نزول عذاب الهی  بدون وجود هر گونه واسطه یا مجریی (مانند یهود ) آیات متعدد وبسیاری در سراسر قرآن وجود داردبدین مضمون که چرا به سرگذشت ملتها واقوام پیشین  که در زمین  گرفتار عذاب الهی شده اند و شهرهایشان ویران شده نمی نگریید؟ یعنی می توان در قرآن برای ازبین رفتن ملتها وشهرهااز طریق عذاب الهی  قراین وشواهد بسیاری یافت اما برای قتل وعام ونسل کشی ملتها بدست ملتی دیگر ازجمله یهودیان که به کرات از آنها در قرآن به بدی یاد شده نمی توان قرینه یا اشاره ایی یافت. رجوع بنده به قرآن برای این مساله بدان خاطرست که حدس من( عذاب الهی) مارا ملزم میکند تا به کلام باری نظری بیفکنیم ودرصدامکان چنین قضیه ای را ارزیابی کنیم . قابل ذکر است یکی ازدوستان چنین برداشت کرده اند که من انتظار دارم کلمه یا واژه ی پوریم در قرآن باید ذکر شده باشد تا من آن را بپذیرم !! خیر اسم یا نامگذاری واقعه مهم نیست بلکه خود واقعه که نسل کشی مردم بدست یهودیان می باشد مهم است.
پاسخ:
آقای حمید. در قرآن به دو فساد بزرگ اشاره می شود که به دست یهودیان و نه خداوند یکتا در زمین اجرا شده است. در ضمن به پاسخ چند کامنت بالاتر نیز توجه کنید، که پوریم های جاری و امروزین یهود هم، که با دست کورش و بازوی نظامی امروزین یهود، یعنی آمریکا صورت می گیرد، به مجوز های یهوه متکی است، نه به رهنمودهای قرآن، ضمنا در قرآن به امحاء اقوامی اشاره می شود که نه فقط راه نمایی های الهی را به تکرار ندیده گرفته اند، بل رسولان و حاملان هشدارهای الهی را نیز می کشته اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد