ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

فرق قرآن و تورات

شنبه 23 بهمن ماه سال 1389 ساعت 11:25 PM
فراموش نکنید که اگر اجرای پوریم را، که موجب امنیت خاطر یهود شد، به خداوند نسبت دهیم بارگاه الهی را بازوی نظامی یهود فرض کرده ایم. برای ارتقاء مقام ظن خود به نظر لااقل یک دلیل روشن اشاره کنید و نردبانی را به دیوار بام نچسبانید که هیچ پله ندارد.

جناب حمید  اینم دلیل:

خدایت که پیش روی تو چون آتش سوزنده عبور می کند، ایشان را هلاک خواهد کرد و پیش روی تو ذلیل خواهد ساخت. پس ایشان را اخراج نموده به زودی هلاک خواهی کرد، چنان که خداوند به تو گفته است. (تثنیه، باب ۹، آیه ی ۳)

و یهوه خدایت می فرماید از قومی به قوم دیگر بلا نازل خواهد شد، از چهار گوشه ی گیتی طوفان به پا خواهد خاست، روی زمین پر از اجساد کشتگانی خواهد شد که یهوه خدایت آنان را هلاک خواهد ساخت. برای آن ها کسی ماتم نخواهد گرفت، آن ها دفن نخواهند شد، بر روی زمین رها شده و تبدیل به کود خواهند شد. (ارمیا، باب ۲۶، آیه ی ۳۲ و ۳۵)

شما از کاه حامله شده خس خواهید زایید و قوم ها مثل آهک سوخته و مانند خارهای قطع شده که از آن آتش مشتعل گردد، خواهند شد. (اشعیا، باب ۲۳، آیه ی ۱۲)

و خداوند دشمنان ات را که با تو مقاومت نمایند، از حضور تو منهزم خواهد ساخت، از یک راه بر تو خواهند آمد و از هفت راه پیش تو خواهند گریخت». (عهد عتیق، تثنیه، ۷:۲۸-۱)

جناب حمید به جای یک دلیل شما رو به ۴ دلیل مسلح کردم. خدا قوت.
پاسخ:
بفرمایید. این یهوه خدای یهود است که از درون سفحات تورات، در همه جا و هر زمان، دستور اجرای قتل عام  را می دهد، نه خداوند قرآن که رعایت حقوق اسیر را نیز توصیه می کند.

یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُل لِّمَن فِی أَیْدِیکُم مِّنَ الأَسْرَى إِن یَعْلَمِ اللّهُ فِی قُلُوبِکُمْ خَیْرًا یُؤْتِکُمْ خَیْرًا مِّمَّا أُخِذَ مِنکُمْ وَیَغْفِرْ لَکُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ.  اى پیامبر به کسانى که در دست ‏شما اسیرند بگو اگر خدا در دل هاى تان قصد خیرى بیابد، شما را می بخشد و به تر از آن را عطا می کند که از دست داده اید، و خدا آمرزنده مهربان است (۷۰)
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد