ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

پوریم و مجازات الهی

محمدرضا نیسی
سه شنبه 19 بهمن ماه سال 1389 ساعت 5:19 PM
سلام‌علیکم
جناب آقای حمید
1- تمرکز سکونت آدمی در گذشته در حاشیه رودخانه‌ها و جاهای دارای آب شیرین برای نوشیدن و کشاورزی و همچنین چرای دام‌ها، بوده و در مناطق دیگر زمین به فرمی که امروز می‌بینیم خبری از زندگی و شهر و روستا نبوده است.
به عنوان نمونه همین امروز در مصر تمرکز سکونت بشری در حاشیه رودخانه نیل است و بقیه مصر تقزیبا خالی از سکنه است.
پس نابودی تمدن‌های بشری در منطقه توسط ملت شهیدپرور یهود در 2500 سال پیش نیازی به بمب اتم و ... نداشته و با صرف وقت کافی و حمایت نیزه‌داران جنایتکاری چون حاخام‌منشیان کاری بس سهل و آسان بوده است.

2- به نظر شما در قرآن کریم باید عنوان پوریم آمده باشد؟! مگر این کلمه عربی است؟ آیا این همه اشاره صریح قرآن به فساد یهود در جهان چه در گذشته و چه در آینده بعد از نزول قرآن کریم کافی نیست؟ مگر قتل‌عام ملت‌ها و نابودی تمدن‌ها جزو مقوله فساد قرار نمی‌گیرد؟
آیه 4 سوره اسراء:
وَقَضَیْنَا إِلَى بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا

3- حالا شما جواب بده:
علت سکوت تمدنی ناگهانی در منطقه ما و نابودی آن همه  تمدن درخشان از ایران کنونی تا مصر چه بوده؟ چرا هیچ‌کدام از این تمدن‌ها امتداد نیافته؟ چرا به عنوان مثال نمونه‌های بعدی آثاری چون اهرام مصر و یا آثار تکامل یافته‌تر بعدی از آنها دیده نمی‌شود؟
پاسخ:
آقای نیسی. در باب ابراز خشم خداوندی در انهدام سراسری پوریم یادداشتی در حوالی شماره ۱۰۹ نصب شده که فرضیه چنین دخالتی را رد می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد