ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

ایجاد توهم

علیرضا
چهارشنبه 13 بهمن ماه سال 1389 ساعت 4:31 PM
استاد عزیز و دوستان،

اگر علاقمند به تحت تاثیرقرار گرفتن چند عملیات کوچک روانی هستید لطفا از ویدئو پرواز این "یوفو" (شی پرنده مجهول الهویه ای) که بالای قبه الصخرا در اورشلیم از سه نما فیلم برداری شده دیدن نمائید

http://www.youtube.com/watch?v=Fu4ri2GozIY

در ضمن جهت فراغت خاطر هم پروژه ای را به نام Blue Beam خدمتتان معرفی میکنم که سال 1999 توسط یک خبرنگار کانادائی منعکس گشت. (وی بعدا در تصادفی کشته شد). خلاصه پروژه آن است که یک "ظهور مجازی" با هلوگرام های ماهواره ای بر روی استراتوسفر به همراه صدا برای هر کشوری مطابق دموگرافی اعتقادی همان کشور ایجاد شود. مثلا فکرش را بکنید که امشب بر طاق آسمان ایران یک "کف دست بزرگ" ترسیم کنند و امشب همه جمله ای را با فرکانس پائین در گوشها بشنوند که بگوید که فلانون فلان ...........!! حال اثر روانی آن را حدس بزنید!! و امشب تلویزیون این جمهوری چه خواهد گفت با شما!!!

در ضمن بنده 2 سال پیش تحقیقات مفصلی انجام داده ام و تکنولوژی چنین پروژه ای خیلی پیش از این موجود بوده و حتی در هلند برای فعالیت های بازاریابی مورد استفاده است و فیلم هایش هم موجود است...پس آنچنان هم سرسری نینگارید. اینجاست که اولیاء سحر و شیطان و اولیاء قرآن از هم جدا می شوند که فرموده:

فبای حدیث بعده یومنون.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد