ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

سرانجام ، شروع مبارزه با دزدان

حمید
دوشنبه 11 بهمن ماه سال 1389 ساعت 7:43 PM
استاد سلام و خسته نباشید
پاسخ شما در مورد مشایی کاملا درست است ولی احمدی نژاد کاملا از ایشان حمایت میکنه و حتما لایه های پنهان حامی ایشان هم همینطور. فقط یک سوال میمونه:
آیا همچنان  مواضع خود را در مورد انتخاب احمدی نژاد تایید میکنید یا ایشان را هم همچون کروبی و موسوی و خاتمی و... از جنس مردم نمیدانید؟ دقیقا بیانه شما در سایت ناریا که بعد از انتخابات اعلام کردید یادم نیست ولی تقریبا نقل به مضمون همان است که نوشتم. مرسی از لطفتان
پاسخ:
آقای حمید. چند باری نوشته ام که ترجیح احمدی نژاد بر مبنای ارزش یابی متکی به تجربه ۳۰ ساله حیات جمهوری اسلامی بود. در آن تجربه رقیبان احمدی نژاد پوآن مثبت نمی آوردند و احمدی نژاد سیمای جدیدی مجهز به شعارهای مثبت بود. آن انتخابات نشان می داد که مردم از دزدان و دروغ گویان بیزارند و احمدی نژاد هم در رویارویی های تلویزیونی توانست از این حساسیت های ملی به خوبی سود برد. تجربه دوران مدیریت ایشان هرگز به سمت مبارزه با دزدی و دروغ نبوده است. البته گویا یک استثنا را  فراموش کرده ام: روزنامه همشهری قریب یک سال پیش در تیتر درشتی اعلام کرد: با زباله دزدان مبارزه می شود! زباله دزدان همان نوجوانانی هستند که با کیسه ای بر دوش پلاستیک ها و مقواها را از زباله دانی های محلات جدا می کنند. همان روز خدا را شکر کردم که بالاخره در این جمهوری مبارزه با دزدی آغاز شده است!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد