ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

انقلابات مصر و تونس و یمن و اردن و بحرین و ...

فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتب
یکشنبه 10 بهمن ماه سال 1389 ساعت 1:51 PM
از وبلاگ محرمانه


این روزها انقلاب اسلامی ایران در تونس، ‌یمن، الجزایر، مصر و انشاءالله در آینده ای نزدیک در عربستان سعودی در حال تکرار و ایده خمینی کبیر در چرخه تکثیر و پیش بینی حکیمانه اش در شرف تحقق است. اگرچه خداوند یاریگر مظلومان در برابر ظالمان است،‌ مسلمانان مجاهد راه حق نیز نباید از مکر و حیله دشمن اصلی غافل بماند. دشمن اصلی مردم مسلمان مصر "حسنی مبارک" نیست! دشمن اصلی آنها "باراک نامبارک" است؛ چه "باراک اوباما" در آمریکا و چه "ایهود باراک" در اسرائیل. آمریکا و رژیم صهیونیستی تجربه 30 سال دست و پنجه نرم کردن با انقلاب اسلامی ایران را در چنته دارند و ممکن است انقلاب مردم مصر را به عنوان مهمترین کشور اسلامی منطقه با شکست مواجه سازند.

مشاهده شد که برخلاف شاه ملعون ایران که به آمریکا رفت و موجب خشم بیشتر مردم و نهایتا تسخیر لانه جاسوسی را فراهم نمود، "بن علی" دیکتاتور تونس به آمریکا یا فرانسه راه داده نشد تا غرب بتواند کمی نقش میانه و حتی حامی انقلابیون را بازی کند و زمینه را برای ایفای نقش خود در آینده باز بگذارد. می توان پیش بینی کرد که فرعون مصر هم به آمریکا نخواهد رفت.

با اینکه به فضل الهی کار فرعون قطعا تمام است، اما آیا موسی (ع) به جایش خواهد آمد؟ یا از هم اکنون سامری در حال ساختن گوساله ای برای مصریان است؟ اولین خطر این است که امثال البرادعی لیبرال و غربگرا با چراغ سبز آمریکا و با تابلوی مخالفت با حسنی مبارک بر موج خشم انقلاب مصر سوار شده، نهضت را از ابتدا منحرف سازند.

خطر دوم که دور از ذهن هم نیست،‌ حمله نظامی اسرائیل به مصر است. برای سران رژیم صهیونیستی تحمل اینکه مصر به دست متحدین حماس یعنی اخوان المسلمین بیفتد، از حمله به نیروگاه اتمی دیمونا هم سخت تر است. مگر اسرائیل خواهد گذاشت گذرگاه رفح آزاد شود و غزه از محاصره چند ساله نجات یابد؟! آیا اسرائیل غزه ای به وسعت مصر را تحمل خواهد کرد؟!

شاید چاره ای نباشد که مصر در این اوضاع آشفته آماج حمله نظامی اسرائیل قرار گیرد یا لااقل در حمله ای محدود، مرز مصر با غزه در اختیار این رژیم قرار گیرد. این حمله هزینه های زیادی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا دربرخواهد داشت، ولی ‌از سران سفاک آن که با احتمال وجود تاسیسات اتمی، عراق را در دهه 1980 و سوریه را چند سال قبل مورد هجوم قرار دادند چندان هم بعید به نظر نمی رسد. اشغال بخشی از سرزمین مصر بحران زده، هم غزه را نابود می سازد هم اسرائیل را به گسترش قلمرو خود حریص تر خواهد ساخت.
پاسخ:
آقای فبشر. تنها و یا لااقل گرفتاری اصلی مسلمانان در این منطقه، تعلق آنان به مکاتب فرقوی است و عمده ترین سعی هر مسلمان باید معطوف کوشش در راه بازگشت به قرآن و دریافت مستقیم از سند اصلی اسلام یعنی قرآن باشد. کافی است آمار بگیرید که در همین ماه و یا هفته گذشته چند نفر در پاکستان و عراق فقط و فقط به علت تعلق به این یا آن فرقه تکه تکه و یا مجروح شده اند. اگر قرار است مبارک برود و کس دیگری به جای او بنشیند و همچنان کشتارهای فرقوی و این جنگ بی معنا و دلیل ادامه یابد که در معنای اصلی، حاصل دریافت اسلام از منابع غیر قرآنی و تقدیس کسانی دون خداوند است، پس بدانید که تا پایان زمان آب خوش از گلوی مسلمانان پایین نخواهد رفت.  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد