ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

بهشت

توحید
یکشنبه 26 دی ماه سال 1389 ساعت 11:53 PM
نکته ای دیگر از قرآن :

با تاملی که در قرآن داشتم نوید می دهم تمام بنیان اندیشان این جمع عاقبتی نیکو خواهند داشت و در نهایت بهشتی اند . تا آنجا که تحقیق کردم در قرآن عظیم وعده جهنم (عذاب جاودانی) تنها مخصوص طاغیان و کافران است ، کسانیکه اصلا به خدا ایمان ندارند و منکر وجود و قدرت لایزال خدایند و خود را در زمین خدا قرار داده اند ، جنایتکارانی امثال بوش و بلر و سران مدیریت جهانی . و نیز یهود و مشرکین .

طبق قرآن تنها گناهی که بخشودنی نیست ، شرک و ربا هستند و انکار وجود خدا . کسانیکه آشکارا خدا را انکار می کنند و این دنیا را لهو و لعب می دانند و هیچ اعتقادی به آخرت ندارند ، بنا براین در فساد و طغیان و جنایت حد و مرزی قائل نیستند ، کسانیکه فقط شبیه انسان هستند و اصلا نمی توان آنها را انسان دانست .

و نیز کسانیکه برای خدا شریک قرار می دهند ، البته آگاهانه و حتی در مورد ربا تصور من این است که کسانی که از سر ناچاری و یا نا آگاهی در زندگی بطور معدود ربا می دهند و نه اینکه بگیرند گناهشان قابل بخشودن است .
عذاب جاودانه مخصوص کسانیست که سیستم ربا در جامعه را کنترل و پی ریزی می کنند و ربا خواری می کنند .

دیگر گناهان تماما قابل بخشش است ، زنا ، قتل ، شرب خمر ، بد حجابی ، عیاشی ، لهو و لعب و ... که همه ناشی از جهل و ضعف بشر است و هر کدام در زندگی دوران خاص خود را دارند ، همه اینها با توبه و توبه مکرر و یاد کردن خدا و ایمان به خدا ، حتی در لحظه آخر عمر قابل بخشش است و شامل عذاب جاودانه نمی شوند . بلکه دارای عواقبی موقت در اخرت خواهند بود .
قابل توجه کسانیکه می گویند خدا کوره آدمسوزی ندارد ، چطور کسانیکه در جهان علنا کوره آدم سوزی راه می اندازند ، با جنگ و مخوف ترین سلاحههای کشتار جمعی ، چطور شخصی پلید مثل بوش که طی 8 سال قدرت خود میلیونها انسان و مسلمان بی گناه را به فجیع ترین صورت کشت در آن دنیا مستحق کمتر از جهنم سوزان نباشند ؟

برای اثبات ادعاهای فوق کافی است آیاتی که مربوط به جهنم و عذاب دائم و جاودانه در قرآن است را بررسی کنید .

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

إِنَّمَا التَّوْبَةُ عَلَى اللّهِ لِلَّذِینَ یَعْمَلُونَ السُّوَءَ بِجَهَالَةٍ ثُمَّ یَتُوبُونَ مِن قَرِیبٍ فَأُوْلَئِکَ یَتُوبُ اللّهُ عَلَیْهِمْ وَکَانَ اللّهُ عَلِیماً حَکِیماً

وَلَیْسَتِ التَّوْبَةُ لِلَّذِینَ یَعْمَلُونَ السَّیِّئَاتِ حَتَّى إِذَا حَضَرَ أَحَدَهُمُ الْمَوْتُ قَالَ إِنِّی تُبْتُ الآنَ وَلاَ الَّذِینَ یَمُوتُونَ وَهُمْ کُفَّارٌ أُوْلَئِکَ أَعْتَدْنَا لَهُمْ عَذَابًا أَلِیمًا (17و18 نساء)

بنا براین هیچ انسان مومنی که به خدا ایمان دارد ، هر چند ایمانش بسیار سست و ضعیف باشد ، ولی فطرتا باور داشته باشد که حساب و کتابی هست و به آخرت ایمان داشته باشد ، هر چند ایمان ضعیفش باعث شود بارها مرتکب گناهان متعددی شود ، چنین شخصی جایگاهش جهنم و عذاب جاودانه نیست .

کلید واژه ها جهت جستجو :

جهنم ، خالدون ، عذاب ، کفر ، ویل

پی نوشت :
تمام استناداتم به آیات قرآن بود ، این نوشته در جهت تشجیع و ترقیب برای نافرمانی فرامین مندرج در قرآن نیست ، تنها نگاهی باریک بود به مسائل و مفاهیم قرآنی و شناخت حقیقی معنای رحمت و منتقم بودن خدا و حد و مرز کفر و ایمان و بهشت و جهنم .

پاسخ:
آقای توحید. به گمانم آیه زیر صریح تر است در این باب که بهشت در انحصار هیچ گروه و فرقه ای نیست و تکلیف بندگان غیر مسلمان صالح را نیز خداوند تعیین می کند.

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَادُواْ وَالنَّصَارَى وَالصَّابِئِینَ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحًا فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلاَ خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلاَ هُمْ یَحْزَنُونَ ۰بقره، ۶۲)

راه درستی می روید. اگر دوستان دیگر هم به میدان آیند، اندک اندک آگاهی های قرآنی ره نمود مطلق زندگانی همگی ما خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد