ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

اهمیت سوال و جواب های بخش نظرات وبلاگ ناریا

توحید
پنجشنبه 23 دی ماه سال 1389 ساعت 08:43 AM
سلام

از دوستان اگر کسی به آرشیو کامل قسمت نظرات دسترسی دارد لطفا جهت استفاده عموم اعلام کند .

استاد آیا قصد ندارید در این فرصت چند روزه ادامه پاسخ ها را  جمع آوری و نصب کنید ؟ یک پیشنهاد هم داشتم و اینکه اگر میسر باشد دیگر مطالب متفرقه مانند نوعی مباهله و زنگ تفریح و ملانصرالدین هایی در معرفی تاریخ ایران و ... و همچنین کلیه پاسخ های شما در قسمت نظرات را بصورت کتاب چاپ کنید که مکمل بسیار ناب و خوبی برای تکمیل پروسه بنیان اندیشی است .

پاسخ:
آقای توحید. مناسب است تمام سئوال های جواب گرفته  به ترتیب تاریخ، منظم و منتشر شود. بخشی از این اقدام قبلا انجام شده که به علت سرقت وبلاگ دیگر در اختیار ندارم، اما مسلما نزد دوستان و دشمنان یافت می شود. اگر بار دیگر فراهم شد البته اقدام خواهم کرد.  
 
 
 
 
 
منصور
پنجشنبه 23 دی ماه سال 1389 ساعت 12:15 PM
سلام علیکم.
من تمام پاسخها غیر از ۳۳ که در وبلاگ قدیمی تان هم موجود نبود در اختیار دارم. همچنین تمام نظرات و پاسخ ها به آنها را به غیر از قسمتی از نظرات ۲۶۷ که در پی حذف شدن وبلاگ قبلی پرید و نیز بیش از ۱۲۰ نظر که در آخرین پست شما به نام «نتیجه» موجود بود ولی نمی دانم چرا کل آن یادداشت به همراه نظرات آن حذف شد و یادداشتی به نام «پی نوشت » جایگزین آن شد. یکی از آن نظرات خلاصه ای بود که اینجانب در مورد تاریخچه ی کاغذ و چاپ نوشته بودم که متاسفانه خودم هم اکنون نسخه ای از آن ندارم.
به هر حال خوب است قسمت نظرات و یخصوص پاسخ های آنها را به گونه ای استاندارد با دسته بندی موضوعی در وبلاگ خود نصب کنید تا وقت شریفتان صرف پاسخ به سوالات تکرار نشود. کسانی که چند سال است با این وبلاگ آشنا هستند دیده اند که برخی سوالات شاید ۱۰ بار هم تکرار شده اند.
پاسخ:
آقای منصور. ممکن است  قطعاتی را که شما ندارید نزد دوستان دیگر بیابیم. ان شاء الله مجموعه کاملی از آن ها، به صورت کتاب منتشر خواهد شد.  
 
 
 
 
 
 
 
ایمان
پنجشنبه 23 دی ماه سال 1389 ساعت 8:18 PM
جناب استاد با سلام ضمن عرض اجازه از محضر تان می خواستم اگر رخصت دهید اعلام آمادگی کنم که اگر دوستان آرشیو پست های وبلاگ و نظرات را دارند موجب افتخار حقیر خواهد بود که لااقل هزینه انتشار پست ها و نظرات ذیل آن را تقبل نماید. در ضمن عرض سلام های گرم من را به استاد غفوری بفرمائید تماس هم گرفتم که گویا ایشان مطلع نشده است.  از راه دور دست بوس دستانی هستم که هنوز نمی توانم با گذشت چند روز غصه آن ها را فراموش کنم.با نهایت عرض ارادت و خلوص
پاسخ:
آقای ایمان. غصه چه چیزی را نمی توانید فراموش کنید؟!  
 
 
 
 
 
آمون : کار سختی است مخصوصا در شرایط فعلی و برای من و بدون همراهی دوستان موافق. 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد