ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تشکر دوستان

بی نام
جمعه 12 آذر ماه سال 1389 ساعت 10:11 PM
استاد بزرگوار جناب آقای پورپیرار-سلام علیکم خسته نباشید

تهنیت باد بر شما پایان پیروز مندانه فصلی از جهاد در راه حقیقت و رسوا سازی مزدوران قصه پرداز کنیسه وکلیسا به قصد انشقاق مسلمین و با تجویز نسخه شیطانی تزویر و تحریف وتدلیس و اختلاق به نیت تدارک لشکر پیاده نظام بی جیره ومواجب در محو ونابودی اسلام واز نیروی خود مسلمانان برای سیطره وسیاه کاری .
از شما سپاسگزاریم که در این چند ساله تحمل دو بار عظیم را صبورانه بر دوشهای سترگ خود کشیدیدوهیچگاه جز بر دشمنان تند  نتاختید و ما را چون فرزندان و برادران کوچکتر خود راهنمایی و راهبری نمودید .
این دوبار عظیم و طاقت شکن که اول جهاد جانانه وهمه جانبه در به ذلت کشاندن مزدوران کنیسه وکلیسا ودوم اموزش وتربیت حق جویی به بنیان اندیشان است مستحق تشکر وقدردانی خاصی است که زبان در بیان قدر دانی وقدر شناسی متناسب با زحمات شما به عجز می افتد . الکن می شود و ذهن در انتخاب کلمه ای مناسب  از خیل کلمات تجلیل وتمجید وقدردانی از زحمات شما به وسواس و ناتوانی دچار می شود فقط می توانم از صمیم قلب بگویم استاد عزیز ممنون و ان شا الله که شاگردان وفا دارشما  دین عظیم به شما به سبب رنجهای و مشقتهای روا شده به وجود نازنین تان را با ادامه راه شما ادا خواهند کرد و هیچ گاه نخواهند گذاشت که این نور پاک ومنزه تابانده شده توسط پورپیرار کبیر خاموش شود. ان شا الله تعالی  
پاسخ:
آقای بی نام. ممنون.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد