ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

چند خاندان شیرازی

بی نام
یکشنبه 7 آذر ماه سال 1389 ساعت 2:08 PM
جناب آقای نیسی سلام علیکم
ضمن ارزوی موفقیت وتشکر از جلسات خوبی که با دوستان در اهواز داشتیم به عرض عالی می رسانم که متاسفانه دوست شما اطلاعات اشتباه به شما داده اند .اراده خوانین به طریق بیان شده توسط دوست شما نبوده وموید آن می تواند محله های قدیمی مانند کوشک بی بی چهر(جوادیه فعلی)کوشک کل مشیر حدود سی متری فعلی و قلعه نشینان خیابان نمازی در نزدیکی منزل آقای نمازی است که همگی در محدوده وعمدتا در مرکز شهر و منزلگاه رعیت بوده.

جهت مزید اطلاع:
نکته قابل توجه در مورد آقای نمازی( یکی از خوانین شیرازو بنیان گذار بیمارستان نمازی وابداع کننده آب لوله کشی در شیراز) این است که ایشان اصلا؛ عقبه ا ی در شیراز ندارند و بنا به روایت موجود ایشان از مهاجران فارس زبان وتجار هند به ایران است !!!!.
خان دیگر شیراز جناب دهقان بودند که قلعه نشینی کشن (کشن نام عبری است به معنی جای با صفا)وظن بر یهودی بودن ایشان است رعیت ایشان فعلا؛ با نام دهقان ودهقانی و نام دهقان با پیش وپسوندهایی است وتعداد زیادی از شیرازیان دارای نام فامیل دهقان با پ۱یشوند وپسوند های معمول  هستند .
خان دیگری از سلاله خانهای شیراز آقای مویدی است که آنوسی یهودی الاصل است که رعیت ایشان با نام فامیلی زارع مویدی ودهقان مویدی وکشاورز مویدی به تعداد بسیار وتعدادی از آنها در مقامات فعلی شیراز قرار گرفته اندمانند فرمانده نیروی انتظامی فارس و.....با توجه به این چند فقره وآگاهی از نحوه زندگی حضرات بطلان نظر دوست شما واثبات نظرات استاد عزیز در وارداتی بودن نفوس وفرهنگ و... ویهودی بودن بعضی از بنیانها کاملا؛مشهود است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد