ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

فریدون جنیدی

احسان
سه شنبه 27 مهر ماه سال 1389 ساعت 6:11 PM
 در این وانفسا من فقط نگران فریدون جنیدی هستم ظاهراْ ایشان کم کم دچار زوال عقل شده و روز به روز (با عرض معذرت) رو به خرفتی گام برمیدارند!!! کافی است در حضور وی «جیک» بزنید تا فی البداهه اتیمولوژی و مشتقات آن کلمه را از زبانهای خیالی پهلوی و اوستایی استخراج بفرمایند و به خورد عوام الناس ناآگاه بدهند!! چشم استاد روشن چند شب پیش جناب جنیدی در رادیو فرهنگ معرکه ای گرفته بودند و افاضاتی میفرمودند که به قدر ۱۰ سال سوژه خنده و اسباب تفریح خلق خدا تأمین شد!!  «خوزستان» در زبان پهلوی «خورچیستان وچار»(!!!!!) بوده به معنای بازار بزرگ خوزستان(!!!) قزوین پایتخت کاووس شاه خیالی، باختر نه باکتریای یونانی که «اَپاختر» پهلوی بوده !!!  و البته خلیج هرگز فارس که جای خود دارد و در اصل «دریای پارس» تشریف داشته....
تعصب و حماقت این دلقک بی اختیار چنان وضع وخیمی پیدا کرده که به شکلی ذلیلانه و مافوق مسخره زور می زند تا حین صحبت از کلمات عربی استفاده نکند، مبادا تن اجداد نجیب و شریفش در گور بلرزد!!!
بگذریم از  لحن و بیانش که آدم خیال می کند با یک ربات بی اراده یا عروسک کوک شده طرف است که دستورات اربابان نازنینش را بی کم و کاست و بلافاصله اجرا میکند.

ایشان فرمودند که مشغول تهیه فرهنگ لغات فارسی در زبانهای سوئدی و روسی و ... می باشند!! البته قبلاً نظیر این محصولات مشعشع را در رابطه با زبانهای کروات و صرب از خودشان در وَکرده بودند!!!!

قصد نداشتم بی جهت فضای کامنتها را اشغال کنم، چرا که پوچی و کودنی این حضرات بی مقدار اظهر من الشمس است، اما حقیقتش را بخواهید وقتی که بعد از گذشت یک دهه از افشاگریهای استاد می شنوم و می بینم که این جماعت احمق و بی هویت خود را به کری و کوری زده و چنان وقیحانه شعور ملتی را به تمسخر گرفته اند، حیفم می آید که هر از گاهی از این مطربان فرومایه محض انبساط خاطر دوستان یادی نشود!!
پاسخ:
آقای احسان. جنیدی نسبت به برخی از همپالگی های سوپر ایران دوست شان افلاطون است. یکی از ان ها در نشست مربوط به فرهنگ سراهای شهرداری از مسیر یک حدیث فرمایش می کردند که پیامبر به سلمان فارسی گفته بود که خداوند وحی را به او با زبان فارسی می فرستد و پیامبر به زبان جاهلان عرب ترجمه می کرده است!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد