ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

جدیدترین تورات قدیمی !

محمد اوجال اولوتورک
دوشنبه 19 مهر ماه سال 1389 ساعت 01:30 AM
در ارتباط با خبر کشف تورات قرن 2 میلادی
تابناک: «این نسخه از تورات به زبان عبری است و کارشناسان آن را اصیل ترین نسخه در جهان می دانند زیرا تحریف های تورات کنونی را ندارد این نسخه تورات به قرن دوم میلادی بازمی گردد و خاخام های بزرگ یهود اصالت آن را تائید کرده اند در این تورات ایاتی دیده می شود که نام «محمد» را به عنوان منجی آخرالزمان نام برده است.»
نکته اول اینکه: مگر این خاخام های بزرگ، از پیش، نسخه اصل دست نخورده ای از تورات داشته اند که محتویات این تورات ظاهرا جدید الکشف را با آن بسنجند؟! ضمن اینکه، به نظر من، همین که این خاخام ها آن را تایید کرده اند، خود دلیل جعلی و جدید بودن آن است.
از سوی دیگر، محمد، پیامبری مانند سایر پیامبران و البته آخرین آنهاست، نه منجی، آن هم منجی آخر الزمان! نکته جالب دیگر، همین کلمه آخر الزمان است. اگر 1400 سال پیش، آخر الزمان بوده، پس حتما ما الان در مابعد آخرالزمان قرار داریم!!
والله اعلم.
پاسخ:
آقای  محمد اوجال اولوتورک. کشف صحت و سقم این سوقات جدید آسان است: با چه و بر چه نوشته اند؟! قسمت کمیک قضیه این است که یهودیان و نصاری در زمان پیامبر بخش تایید اسلام و قرآن و پیامبر را از تورات و انجیل خود برداشتند که موجب حذف عنوان کتاب الله از تورات و انجیل در قرآن عظیم شد. حالا با اعلام یافت شدن نسخه اصیل تورات که طلوع اسلام را وعده داده، احتمالا کنیسه و کلیسا قصد توبه از دست بردگی قبل را دارند و شاید هم مشتاق ورود به صف مسلمین اند!؟
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد