ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

وقتی اراده خداوندی بر مصیبتی باشد ، ...

دوشنبه 19 مهر ماه سال 1389 ساعت 00:49 AM
سلام.
فعلا خبری نیست. نه از امام زمان، نه موشه داوید، نه دختره، نه من.
ان الله لا یغفر ان یشرک به و یغفر ما دون ذلک
بریم حال کنیم
به وقتش، خبری می رسد و توبه می کنیم
خدا هم می بخشه
تورات واقعی هم که پیدا شد. اوریجینال اوریجینال. این یکی دیگه نه از زیر خاک یا فلان قبیله یهودی، بلکه مستقیم از زیر زمین مرکزی اورشلیم (شعبه مرکزی)در اومده. یک هفته طول کشیده بوده تا جوهرش خشک بشه. هر کی ایمان نیاره، چشماش مثل توپ پینگ پنگ از حدقه در میاد!

یارو تو شهر ممنوعه داشته قدم می زده، دو تکه استخوان می بینه. خوب که نگاه می کنه، می بینه خط اون رو نمی تونه بخونه. بلافاصله جبرئیل نازل می شه و میگه: این رو چینی ها از منشور کورش کپی برداشتن. این طوری معلوم می شه که منشور کورش چه قدر عظمت داره! می گن قرنها زیر زمین دفن بوده، ولی چینی ها احتمالا با فلزیاب تونستن متنش رو بخونن و کپی بزنند!

خانواده مادری خواب های درست می بینند. دیروز مادرم خواب دیده پدر و مادر و برادراش اومدن خونه و بهش می گن پاشو بیا با هم بریم. گفت و گریه کرد. نزدیک بود من هم هق هق بزنم زیر گریه. می دونم که چند ماه دیگه مادرم می میره. دیگه واقعا افسردگی به من حمله کرده. خواب های این طایفه همه اش درسته.تا حالا مادرم خوابی تعریف نکرده که درست نباشه. قلبم مرده. حتی حوصله خنده هم ندارم. نمی دونم این طوری بهتره یا اینکه یهو بمیره؟ دلداری هم نمی خوام. از همه چیز بیزار شدم. حوصله غذا خوردن هم ندارم. خونه ما انگار خاک مرده پاشیده شده. ایکاش پدرم می مرد. بنده خدا یک عمر زحمت کشیده و حالا که همه چیز آماده است، این خواب رو می بینه. چیکار کنم؟ نه به کسی مدیونه، نه به کسی ظلم کرده. جز خوبی هم کسی چیزی ازش ندیده. نمی دونم.
پاسخ:
... قالوا انا لله و انا الیه راجعون.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد