ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

دکتر محمود احمدی نژاد در قیاس

***
پنجشنبه 15 مهر ماه سال 1389 ساعت 9:47 PM
استاد عزیز
سلام و خسته نباشید
سوال شخصی داشتم
نامه ای خطاب به روزنامه کیهان در سال ۸۴ نوشتید در خصوص نخستین هولوکاست تاریخ که اینطور شروع میشد:
جناب آقای شریعتمداری. من پیوسته شما را به سبب کاربرد شجاعانه ی قلم در طرح مطالبی که بسیاری از سردم داران به اصطلاح روشن فکری بی ریشه ی ایران عرضه ی آن را خوش نداشته اند، ستوده ام و از پس خواندن یادداشت روز شما، در کیهان شماره ۱۸۴۰۴، با عنوان «هالوکاست افسانه نیست»، که در واقع ضمیمه ای توضیحی بر سخنان رسوا کننده ی صهیونیت و سردم داران گوش به فرمان یهودیان در جهان غرب بود، که چند روزی پیش، بر زبان آگاه مرد عرصه ی سیاست و ریاست تاریخ معاصر ایران، جناب آقای دکتر احمدی نژاد گذشت، اینک خود را موظف و مسئول می بینم که اعلام کنم یهودیان، نخستین و بزرگ ترین هالوکاست جهان را، در ۲۴۸۰ سال پیش، در شرق میانه ی کهن برپا کرده اند و چنان نسل کشی و قتل عامی را مرتکب شده اند که چرخه ی تجمع و تمدن و تولید برای ۱۲۰۰ سال، تا طلوع اسلام در منطقه ی ما متوقف مانده ...........
.......
سوالم این است:
آیا بعد از گذشت ۵ سال از آن تاریخ همچنان دکتر احمدی نژاد را آگاه مرد عرصه ی سیاست و ریاست تاریخ معاصر ایران خطاب میکنید.
کنجکاوی منو ببخشید
پاسخ:
آقای *** ترجیح احمدی نژاد که عنصری مطلقا ناشناس در عرصه هرنوع عرض اندام سیاسی بود، برنامه ای موجه و قابل دفاع عرضه می کرد و جبهه گیری او در برابر رقبایی که به وضوح بر رشوه گیری اعتراف و حتی افتخار می کردند، در زمان خود یک تکلیف بود. اینک باخبریم که او بیش از آن که گره گشایی بداند، بازیگری سیاسی را انتخاب کرده و در پشت پرده های هفت لا پنهان است، ولی با این همه هنوز هم بر رفسنجانی و کروبی و آدم های اطراف آن ها ارجح است. این دیدگاهی است که انتخابات دهم پذیرش آن در کلیت جامعه را اعلام کرد. در شرایط متحول اجتماعی که پس از سی سال هنوز شعارها مانند هفته نخست انقلاب است، تغییر موضع و رد و قبول این و آن حادثه غریبی نیست. حالا محل حیرت برای من این است که در موضوع پوریم، همگی از صدر تا به ذیل در گوش های خود، پنبه چپانده اند. مختصرا قلمی شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد