ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

دکتر علیرضا نوری زاده، خبرنگار و کارشناس سیاسی صدای آمریکا (VOA)

بی نام
شنبه 3 مهر ماه سال 1389 ساعت 2:10 PM
استاد عزیز جناب آقای پورپیرار سلام علیکم خسته نباشید

زمانی که آقای نوری زاده جاسوس حقیرمادر یهودی (این فحش نیست مادر ایشان یهودی است) در صدای آمریکا عنوان کرد که: ناصر پورپیرار تاریخ دان جمهوری اسلامی کورش (صغیر) را یهودی می داند. روشنم شد که عمله وانکره بی سواد کنیسه وکلیسا چقدر می توانند بی سواد باشند. احتمالا" انتلجنت سرویس اطلاعات مربوط به دین کورش را به ایشان نداده بود که مزدوری کورش حقیر را با موحد بودن  اشتباه گرفت .کورش مخنث (به قول آقای خلخالی) بی دین همین را کم داشت که موحد هم بشود!!! تکلیف این بچه محضر دار مادر یهودی  که مشخص است. ارزش صحبت کردن ندارد.غرض تایید کلام آقای سنجری بود. بگذریم .

استاد مقاله اخیرشما دست تمام شامورتی بازای مدعی قرائت خطوط باستانی را رو کرد.انها که با ایجاد ابهام وتدلیس کلام برای چند صبا موفق به تلقین دانایی وتوانایی در قرائت خطوط میخی پارسی به بی هویتان بودنداز این پس باید به فکر دست وپا کردن توجیهاتی برای گند زدایی ادعاهای خود باشند .
به این ترتیب  کتیبه بیستون هم الفاتحه مع الصلواه .
گفته بودید  که رد  کتیبه بیستون به راحتی خوردن یک فنجان چای سبز است واقعا" که برای شما به همین سادگی بود.دست مریزاد. ممنون.



پاسخ:
آقای بی نام. این عشوه های عجوزانه ی او زدن لایه ی جدیدی از سرخاب به گونه های چروکیده اش برای جلب مشتری  است، هنوز برای فاتحه خواندن برای بیستون اندکی دیگر حوصله کنید. موفق باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد