ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

فریبا حاجی زاده(پرستو موحد)، اترش،206 و نقدی بر مجتبی غفوری

فریبا حاجی زاده

پنجشنبه 9 خرداد 1392 ساعت 12:39 PM
اگر در این مرحله تکلیف خلوص مکتب بنیان اندیشی تعیین نمی شد، از جایگاه 206 و اترش بیرون می شدیم که ترمیم را غیرممکن و یا لااقل بسیار دشوار می کرد.

استاد محترم تقاضا دارم نام مرا هم کنار نام اترش بنویسید چون دیگر تکلیف من از تکلیف ایشان جدا نیست! ضمنا ترجیح میدهم مورد اتهام شما باشم تا مورد تاییدتان،لااقل وقتی مورد اتهام هستیم تکلیفمان مشخص است و قضاوت هم قطعی! مورد تایید بودن کسیکه طرفه العینی تیر اتهام را پرتاب میکند ارزشی ندارد.
مسئله اینست تمام کسانیکه با تیر اتهام شما کشته شدند جرمشان نه آنوسی و خادم یهود بودن است بلکه هر کسی که در برابر شما برده وار تعظیم نکند دشمن شماست، هر کسی که قد علم کند گردنش زده میشود، هر چند این علم کردن منافاتی با بنیان اندیشی نداشته باشد، هر چند این قدعلم کردن حاصل استقلال عمل و آزادی اندیشه باشد!
مجتبی سالها مطابق میل شما گفت و ساخت، حتی دخالتهای غیرتخصصی شما در مسائل فنی ساخت مستندها که تنها در حیطه تخصص یک مستند ساز است را اعمال کرد، هرچند اینکار باعث میشد کاری که ساخته است باب میلش نباشد و به دلش ننشیند، تا اینکه خواست آزادتر باشد و در سایر حیطه ها که علاقه مند است فعالیت کند و آن زمان حتی منبع درآمدش هم مورد تشکیک قرار گرفت! وی برده شما نیست که حتی حق داشتن نام مستعار را از او سلب مبکنید! چرا فکر میکنید هر کس که عین شما فکر نکند دشمن شماست و غیرقابل اعتماد است؟ هر انسانی حتی بنیان اندیش حق دارد منش خاص خود برای زندگی، علایق و سلایق شخصی در مورد مسائل مختلف و حتی گرایشات سیاسی داشته باشد...چرا این حق مسلم را عملا نفی میکنید؟ مطمئن هستید که مجتبی را با اوامر و دیکته کردنهایتان به ستوه نیاورده اید؟
البته نمی شود خصلت هفتادساله شما را تغییر داد، فقط یادآوری میکنم تا پاسخگویی به اعمالتان در محضر خداوند فاصله کمی دارید، پس بیشتر مواظب تهمتهایی که می زنید باشید. شخصیت آدمها وسیله شخصی شما نیست که انقدر راحت و آسوده له میکنید.
ضمنا برایم جالب بود که بدگویی از اترش را از بین این همه کامنت گذار در پاسخ به موومان نوشته اید! شاید این یک درد و دل دو نفره باشد!
---------------------------------------------------------------
دوستی که همه رو سرزنش کردی، من و اترش ترجیح میدهیم مستقل عمل کنیم، چون میخواهیم استقلال عمل و عقاید شخصی خودمان را هم داشته باشیم، زیرنظر یک فرد دیکتاتورمنش فعالیت کردن با شخصیت و روحیات هیچ کداممان سازگار نیست. به امید خداوند برنامه های زیادی داریم که با یاری اش عمرمان را در راه این آرمان ها و هدفها صرف خواهیم کرد.
پاسخ:
برای آشنایی با ضرورت حفاظت از مکتب بنیان اندیشی به قالب پیشین خویش، زمانی که هنوز اسلام و شمشیر و مگر این پنج روزه و این هزار یادداشت را نخوانده بودید، رجوع کنید.  
 
 
 
 
  
 
 
 
 
آمون : نمی دونم چرا این داستان تموم نمیشه! واقعا میشه مرد بزرگ و مبارزی مثل مجتبی غفوری رو با کسی مقایسه کرد؟ حتی من؟ اینها چطور خودشون رو باهاش مقایسه می کنند؟
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد